צפו: שי וערן זהבי כובשים את הטיק טוק!

ערן זהבי, שי זהבי
ערן זהבי, שי זהבי | אינסטגרם

הזהבים החליטו לנצל את הוולנטיינס דיי, החג עם הכי הרבה לבבות בשנה, כדי ליהנות מוויקנד קצר עם כל מה שיש לטורקיה להציע. האישה החליטה שזה הזמן "ליפול לקדמה", פתחה חשבון ושיתפה בסרטון משעשע

(גודל טקסט)

הולנטיינס דיי, החג עם הכי הרבה לבבות בשנה, כבש גם את מחוזותינו ביום שישי האחרון כאשר שלל שחקני ליגת העל ונשותיהם שיתפו תמונות רומנטיות וקיטשיות ברשתות החברתיות. היו כאלו שפינקו את בנות הזוג בפרחים, שוקולדים, תכשיטים, והיו כאלו שלקחו את חג האוהבים לרמה אחרת ומצאו סיבה נהדרת לנפוש. תשאלו את שי וערן זהבי, הלגיונרים הכי מפורסמים במדינת ישראל, שנמצאים בארץ מאז סוף ינואר בשל התפרצות נגיף הקורונה בסין. השניים החליטו לנצל את סוף השבוע האחרון ולברוח מכאן לוויקנד שכולו אהבה וכיף.

 
הזהביים מלווים באחיו הגדול של ערן, אבי ואשתו שני, יחד עם החברים הטובים חיים נחום ואשתו מעצבת האופנה והאיט גירל, אוריה עזרן, המריאו לאיסטנבול שבטורקיה לחופשה בניחוח הולנטיינס. בתפריט: מסעדות, מופעים, מסיבות – היש דרך טובה יותר מזאת להעביר סוף שבוע של חג? – אין. בעוד החבורה הישראלית נהנתה לה מכל מה שיש לטורקיה להציע, שי החליטה שהגיע הזמן "ליפול לקדמה" ופתחה חשבון טיק טוק! אם במקרה אתם לא יודעים במה מדובר, טיק טוק זאת הפלטפורמה הכי חזקה בעולם היום בקרב הדור הצעיר.
 
 
כבר למעלה משנה וחצי שיותר ויותר צעירים משתמשים באפליקציית טיק טוק השייכת לחברה סינית בשם בייטדאנס. במה היא שונה מאינסטגרם? שונה לגמרי. העיקרון בה הוא שמכינים סרטונים של עד 60 שניות עם איזה פילטר ומוזיקה שתרצו ברקע. האפליקציה הזאת כבר מזמן הגיע לניידים הפרטיים של המפורסמים הכי חזקים בעולם, כולל כריסטיאנו רונאלדו. עד לרגע זה, הנציגים שלנו מליגת העל היו מאור בוזגלו ונטע אלחימסטר, כאשר כל השאר העדיפו להישאר באינסטגרם ויחידי סגולה עוד נמצאים בפייסבוק. כעת שי החליטה להצטרף ודאגה לשתף את החבורה כולה בסרטון משעשע, כשגם ערן שלה אפילו שיתף פעולה בקטנה. צפו ותעקבו!
 


חוגגים וולנטיינס באיסטנבול. שי וערן זהבי (אינסטגרם)


הטיק טוק הגיע גם למחוזות הזהביים (צילום מסך: אינסטגרם)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי