ברוקלין בקהאם התאהב במיליארדרית בת 25!

ברוקלין בקהאם, דיוויד בקהאם
ברוקלין בקהאם, דיוויד בקהאם | NIKLAS HALLE'N/AFP via Getty Images

כבר כמעט ארבעה חודשים שבן ה-20 מבסוט מהחיים עם ניקולה פלטץ השחקנית המיליארדית. לפי "מירור" הוא אפילו מתכנן להציע לה נישואים. גם האם ויקטוריה תומכת: "היא חושבת שהיא בחורה קלאסית לחתונה", אמרה למקורביה

(גודל טקסט)

כבר כמעט ארבעה חודשים שהבן הבכור של דיוויד ו-ויקטוריה בקהאם, ברוקלין בקהאם בן ה-20, מאוהב עד למעל הראש בניקולה פלטץ, שחקנית מיליארדרית בת 25. האמריקאית היא שחקנית, ובתו של המיליארדר, נלסון פלטץ, ומככבת בלא מעט סרטים וסדרות טלוויזיה של מארבל. רק לאחרונה השניים נחשפו וגילו על מערכת היחסים שלהם, ובעיתון "המירור" מדווחים כי מכרים קרובים לאמא שלו, מספרים שהוא כל כך מאוהב עד שהוא מתכנן להציע לה נישואים בקרוב!

מסתבר, שאייקון האופנה בת ה-44, נתנה לבנה את ברכת הדרך והיא לחלוטין בעד למסד את הקשר. כנראה שבאנגליה, ארץ הולדתם של הבקהאמים, זה לגיטימי להתחתן בגיל 20. כזכור גם ויקטוריה ודיוויד שלה הכירו כשהיא הייתה בת 21 בשיא הקריירה שלה כאשר הייתה זמרת בלהקת הספייס גירלס. "ויקטוריה חושבת שניקולה היא בחורה קלאסית לחתונה"", סיפר מקור הקרוב למשפחה המפורסמת. "היא מאד התרשמה ממנה. ברוקלין רגוע יותר ומאושר עד הגג מאז שהוא איתה", הוסיף המקור.

בגילו הצעיר, בקהאם הדור הבא כבר הספיק להיות בשלוש מערכות יחסים רציניות, ככה שממש לא נופתע אם הוא יציע נישואין לשחקנית העשירה שלו. חוץ מזה, השניים נתפסים לא מעט בעדשת הפפרצי ונראים מאוהבים ודביקים בכל הזדמנות אפשרית. אגב, בסוף השבוע האחרון התקיימה תצוגת האופנה השנתית של ויקטוריה בקהאם, מעצבת העל, והבן שלו, החמיץ את האירוע הנוצץ בגלל שהוא שוהה בארצות הברית. מה הוא עושה שם? נמצא עם החצי השני שלו, אבל לא שכח את היום הגדול של אמא, כי היום הכל באינסטגרם. ברוקלין שיתף תמונה משותפת שלו ושל אמו מלפני הרבה שנים וכתב: "אוהב אותך אמא".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by nicola (@nicolaannepeltz) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by nicola (@nicolaannepeltz) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by nicola (@nicolaannepeltz) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי