סרג'י רוברטו מפתיע את קורל בענק!

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | דיוויד גולן

הדוגמנית הגיעה ללונדון יחד עם חברתה אסתי גינזבורג כאורחות כבוד בתצוגת האופנה של טומי הילפיגר בשבוע האופנה, אבל לא ציפתה לראות את בעלה וכוכב ברצלונה מצטרף ברגע האחרון. לירון שרון עם הפרטים

(גודל טקסט)

הכדורגלן הכי ישראלי בברצלונה, סרג'י רוברטו, הפתיע אמש (ראשון) את אשתו קורל סימנוביץ' ואת חברתה אסתי גינזבורג והצטרף אליהן לתצוגת האופנה של מעצב העל טומי הילפיגר באנגליה, שנערכה במוזיאון הטייט מודרן בלונדון במסגרת שבוע האופנה.

אשת הכדורגלן היפייפיה, שהייתה אמורה להגיע לתצוגה עם חברתה הטובה שמיוצגת איתה באותה הסוכנות של שי אביטל, הופתעה מאד לגלות שבעלה סרג'י הגיע ללונדון יום אחריה והצטרף אליה לתצוגה. את התצוגה פתחה קולקציית הקפסולה המשותפת של אלוף פורמולה 1 בשש בשנים האחרונות, לואיס המילטון עם טומי הילפיגר. השלושה צפו בתצוגה מהשורה הראשונה לצד כוכבים בינלאומיים כמו בילי פורטר, ג'ורג'יה מיי ג'אגר, פיקסי לוט, מייגן טריינור, יולנדה חדיד ועוד.

זוהי הפעם הראשונה שהזוג השאיר את בייבי קאיה עם בייביסיטר בבית מאז שנולדה לפני שלושה חודשים. כעת, קורל וסרג'י נהנים מחופשה ראשונה משותפת כהורים טריים ועוד בהפתעה מוחלטת לדוגמנית הישראלית. דור אירני, מבעלי פקטורי 54, אירח את השלושה והם המשיכו את הערב המשיכו למסעדה היוקרתית coal office של השף הישראלי אסף גרניט.


סרג'י רוברטו, קורל שלו ואסתי גינזבורג (דיוויד גולן)

פעם ראשונה לבד בלי הבייבי. קורל וסרג'י בתצוגה בלונדון (דיוויד גולן) 


גאווה ישראלית. קורל סימנוביץ' ואסתי גינצבורג. (דיוויד גולן)
 


כשתל אביב פוגשת את ברצלונה. סרג'י וקורל (דיוויד גולן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי