וונדה איקרדי שוב מדליקה את העוקבים

וונדה איקרדי
וונדה איקרדי | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

הארגנטינאית לא הייתה יכולה לחגוג עם החלוץ שלה שמככב בפ.ס.ז' את היום הכי אדום בשנה, אז לפחות פרסמה תמונה נועזת כמחווה לבעלה: "יום האהבה כבר נגמר?", כתבה כשהיא לבושה בבגד אדום, שקוף וקטן

(גודל טקסט)

האישה והפרובוקציה, וונדה איקרדי, שוב מעלה את הטמפרטורות ומשתפת תמונה פרובוקטיבית במיוחד בחשבון האינסטגרם שלה. אחרי העירום במקלחת ושלל התמונות החושפניות שאשתו והסוכנת של מאורו איקרדי, חלוצה של פ.ס.ז' נוהגת לעלות באופן שוטף, כעת הגיעה מחווה לבעלה משום שלא חגגה איתו את חג האוהבים בסוף השבוע האחרון. "יום האהבה כבר נגמר?", כתבה הארגנטינאית בפני יותר משישה מיליון עוקבים כשהיא לובשת בגד גוף אדום שקוף קטן ביותר שלא ממש משאיר מקום לדימיון.

מדוע חגגה בגפה גברת איקרדי את הוולנטיינס? איפה החלוץ שלה ביום הכי אדום בשנה? הוא כמובן נשאר בצרפת, והיא כזכור חזק על הקו של פריז- רומא כשהיא מידיי שבוע מפרשנת בפאנל המומחים של "האח הגדול איטליה". אז פרוקטיבית ככל שתהיה, אי אפשר להגיד שוונדה היא לא חיית עבודה שחוצה יבשות מידיי שבוע, מנהלת את בעלה, חשבון אינסטגרם מטורף וגם אמא לחמישה ילדים. מספיק?

ולמרות המרחק, מערכת היחסים של וונדה ובעלה נותרה במצב טוב מאד לפי מקורבים לשניים. מי שפחות מרוצה מהעשייה של גברת איקרדי הוא אביה, אנדרס נארה, שמהיום שהתגרשה ממקסי לופז, הוא לא תומך בדרך שלה. "וונדה אבודה בתהילה שלה ובכסף שלה. חבל שהיא לא לומדת מאחותה, זאריה", אמר אביה של וונדה לתקשורת הארגנטינאית. נראה שהזוג איקרדי לא מצליח לשמור על קשרים טובים עם המשפחות. כנראה שהפרסום מביא איתו גם לא מעט דברים שליליים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי