מסמר הערב: האקסית של רונאלדו בריקוד טוורקינג סוער

אירינה שייק
אירינה שייק | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/AFP via Getty Images

אירינה שייק תמיד בשיאה, אבל בשני הצליחה אפילו להתעלות על עצמה. במסגרת שבוע האופנה בלונדון, הרוסיה הגיעה למסיבה מפוצצת בדוגמניות, כדורגלנים וסלבס והפכה למסמר הערב. מקווים שג'ורג'ינה לא מקנאה

(גודל טקסט)

לתשומת ליבך, כריסטיאנו רונאלדו. האקסית המיתולוגית שלך, אירינה שייק, בשיאה. למען האמת הדוגמנית הרוסיה הפצצה נמצאת בשיא שלה תמיד, אבל אתמול (שני) היא הצליחה גם להתעלות על עצמה. בזמן ששייק מבקרת בלונדון בימים האחרונים ושורפת את מסלול הדוגמנות במסגרת שבוע האופנה בתצוגת האופנה של "בארברי" בין היתר, היא גם לא שוכחת ליהנות באפטר- פארטי באמצע הלילה ומפגינה כישורי ריקוד לוהטים במיוחד.

האקסית של CR7 יצאה למסיבה מפוצצת בדוגמניות, כדורגלנים וסלבס מכל העולם שהגיעו לאנגליה לרגל שבוע האופנה, ומהר מאד הפכה למסמר הערב כאשר הקהל התקבץ סביבה. כולם הבינו כי מדובר באחת הדוגמניות הכי יפות ומפורסמות על הפלאנטה. שייק זכתה לתשואות הקהל ונתנה ריקוד טוורקינג סוער והפגינה בנונשלנטיות, כמה היא סקסית. מקווים שג'ורג'ינה של רונאלדו לא מקנאה, הרי ידוע שהיא בלרינה מלידה, והנה שוב האקסית של בן הזוג שלה בכותרות בכל האתרים בעקבות תנועות הריקוד שלה.

ואיך היא כזאת מושלמת בגיל 33? התשובה מאד פשוטה: שילוב של גנים רוסים משובחים והנשק הסודי שלה, מימי לוזון, הקוסמטיקאית הישראלית. על הקשר שלה ושל שייק סיפרנו לכם לא פעם. לוזון הגיעה במיוחד ללונדון להעניק לדוגמנית העל סדרת טיפולי פנים לקראת תצוגות האופנה בהשתתפותה. כזכור, לפני כשנתיים הגיעה שייק לביקור סודי בישראל שהתגלה מהר מאד, וביקרה את לוזון בביתה שבפתח תקווה. מתי זה קורה שוב??


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי