"כמות העוקבים שלי באינסטגרם השפיעה לרעה"

דור מיכה, נואל ברקוביץ'
דור מיכה, נואל ברקוביץ' | Instagram

יקירת המדור וכוכבת הנוער נואל ברקוביץ', זוגתו של דור מיכה ממכבי תל אביב סיפרה בראיון כי בשל העובדה שיש לה "רק" 30 אלף עוקבים מנעה ממנה לקבל תפקידים: "היו אודישנים ספציפיים שהכמות הייתה פקטור משמעותי"

(גודל טקסט)

זה לא חדש לנו שהרשתות החברתיות כבר מזמן השתלטו על חיינו. מי זוכר מה היה לפני עידן האינסטגרם, הסטורי, והשיתופים? מאות ידוענים חדשים התווספו לעולם הבידור בשנים האחרונות בעקבות הרשתות החברתיות ששמו אותם בקדמת הבמה והפכו אותם "לכוכבי רשת".

אותם כוכבים מביאים איתם קהל אדיר מאחוריהם ולכן הם הפכו למבוקשים ביותר בקרב מלהקים גם לתפקידי משחק. כלומר, כוכבי רשת הופכים לשחקנים, וגם משחקנים שהתפרסמו עוד הרבה לפני עידן הרשתות החברתיות, יש ציפייה לכמות עוקבים גבוהה. תשאלו את החצי השני של דור מיכה, השחקנית נואל ברקוביץ', שמככבת בסדרות טלוויזיה כבר שנים, ויקירת המדור שלנו בסך הכל בגיל 24.

השחקנית וכוכבת הנוער, שהספיקה להשתתף ב"אחותי קפצה כיתה", "פלאשבק" ו-"המופע של שביט ונטורה", מתחזקת חשבון אינסטגרם עם כשלושים אלף עוקבים. בראיון לאתר "פרוגי" סיפרה נואל שהיא משוכנעת שכמות העוקבים שלה השפיעה לרעה לעומת שחקנים המתחזקים פרופיל בעל כמות עוקבים גבוהה יותר: "אף פעם לא נשאלתי בפירוש על כמות העוקבים שלי, אבל היו אודישנים ספציפיים שלאחר שהתפרסם מי קיבלה את התפקיד הבנתי בדיעבד שכמות העוקבים הייתה פקטור משמעותי".

"אני דיי בטוחה שכמות העוקבים שלי השפיעה לרעה על קבלת כמה תפקידים. כמות העוקבים המספקת עבור חברת ההפקה להערכתי היא לפחות 100 אלף עוקבים וכאשר הם רואים שלי יש 30 אלף עוקבים זה לא מספק מבחינתם. הסיבה לכך היא לדעתי שכשמקבלים שחקן לתפקיד על סמך כמות העוקבים שלו, הכמות צריכה להיות מספיק גדולה כדי שתחשוף את הסרט/הסדרה לקהל של מאות אלפי העוקבים שלו".

עוד סיפרה נואל שהיא מתמודדת עם תחושה שעולה בקרב שחקנים נוספים במקצוע: "אין ספק שזה נושא שעולה הרבה בקרב שחקנים שמנסים בכל מאודם להתקבל לתפקידים ולבסוף מגלים שיתכן שהסיבה שלא 'זכו' בתפקיד מתקשרת לעובדה שהם לא מספיק פופולארים ברשת החברתית".

המדור בטוח שנואל עוד תכבוש את הטלוויזיה והקולנוע, ותקבל תפקידים ראשיים, כי עם כישרון כמו שלה, גם הוליווד היא לא מילה גסה. חוץ מזה נולי של מיכה לא בעלת כישרון אחד, נזכיר לכם שהיא אוטוטו מסיימת את התואר הראשון שלה בבינתחומי במשפטים וממשל. הערב, (שלישי) תגיע לפתיחה של הבועט שלה שמשיק את "גולדה" העסק החדש שלו עליו נספר לכם מחר.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My @dormicha

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי