מה היה לפני תשעה חודשים? בייבי בום במכבי תל אביב!

אופיר ונטלי דוידזאדה
אופיר ונטלי דוידזאדה | אלבום פרטי

הרבה מזל טוב לאופיר דוידזאדה ואשתו נטלי שנולדה להם בת ראשונה בדיוק ביום האהבה, אבל הם לא היחידים בשורות האלופה שחוגגים - כי גם לעומר אצילי ואור שלו נולדה בת, פחות משנתיים מאז ההיריון הראשון!

(גודל טקסט)

תגידו הרבה מזל טוב למגנה של מכבי תל אביב, אופיר דוידזאדה ששינה סטטוס לראשונה בחייו והפך לאבא ביחד עם אשתו היפה נטלי. גברת דוידזאדה ילדה את פרי אהבתם בדיוק ביום האהבה, בבית החולים אסף הרופא בלידה שעברה כמו חלום והשניים הפכו להורים טריים לבת בכורה!

אמא נטלי בעננים, אבא אופיר מתרגש עד הגג והזוג הראשל"צי כבר בחר שם לבייבי הקטנה שלהם: ליה דוידזאדה. המכביסט, שלא זכה להרבה זמן על כר הדשא העונה, יכול לחייך מאוזן לאוזן על איך ששנת 2020 נפתחה עבורו ועבור משפחתו והמדור בטוח שהברכה שמביאים עימם הילדים, ללא ספק תשפיע גם על הקריירה. את הזוג דוידזאדה ליוותה לכל אורך הלידה הדולה מירי לב, שהפכה לסופר מבוקשת בקרב סלבריטאיות כמו מאיה ורטהיימר ומיכל הקטנה וכעת הגיעה גם לגזרת הכדורגל.

רגע לפני הפלייאוף, דוידזאדה בן ה-28 הפך לאבא ומסתגל לו לטייטל החדש, ובינתיים יכול לקבל אחלה טיפים מחברו לחדר ההלבשה, עומר אצילי, שהפך אתמול (רביעי) לאבא לשניים. ביום שלישי בערב המגן השמאלי והקשר ההתקפי נפגשו 'בגולדה', הגלידרייה החדשה של דור מיכה, ופחות מ-24 שעות לאחר מכן, אור, אשתו של אצילי, הביאה לעולם בשעה טובה בת ראשונה, אחות לבן המתוק שאפילו עוד לא מלאו לו שנתיים. בגיל 26, אצילי כבר אבא לשניים! נאחל הרבה מזל טוב למשפחת דוידזאדה ומשפחת אצילי שיכולות לשדך כבר בין ליה לבין בייבי אצילי מספר 2.


אור אצילי רגע אחרי לידת הבן השני (צילום: עומר אצילי אינסטגרם)


ככה חגגו אופיר ונטלי דוידזאדה את יום האהבה (צילום: אינסטגרם)

הבייבי בום שפקד את מכבי תל אביב נמצא במחוזות שונים ברחבי הליגה, ואנחנו כאן כדי להזכיר ש… ליז ואיתי שכטר מצפים לבן רביעי שיגיע בעזרת השם בחודש הבא, גם החברה הטובה ליאן בן חיים ובעלה שמתאושש מהניתוח ברצועה הצולבת מחכים לבייבי מספר שלוש שגם צפוי להיוולד בארץ הקודש. מעבר לים, בוריס וליאן קליימן ממש כל יום עשויים להפוך להורים לשניים – ליאן כבר בסוף החודש התשיעי עם בת בבטן, ומשפחת רפאלוב, ליאור וגל גם הם נמצאים רגע לפני לידה עם בייבי מספר שלוש. 2020 היא שנה חזקה מאד לדור ההמשך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי