האם אתם מכירים את האקסים המפורסמים של נשות הכדורגלנים?

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | אינסטגרם

וונדה איקרדי, נטע אלחימיסטר, קורל סימנוביץ' ושאקירה - כולן ידועות כנשים של הכדורגלנים המפורסמים בארץ ובעולם, אך כולן חוו מערכות יחסים קודמות עם אקסים שכולנו מכירים. המדור עושה לכם סדר

(גודל טקסט)

יש לא מעט זוגות בעולם הכדורגל שנדמה שהם יחד מאז ומתמיד. שחקן כדורגל ומושא אהבתו שעוד הכירו בתיכון, או מיד בסיום השירות הצבאי, ומאז ועד היום הם מתחזקים זוגיות פוטוגנית, חזקה, בנו יחד קריירה ומשפחה. ההגדרה 'לפאוור קאפל'. כמה שמות עולים לכם בראש? שונית ותומר חמד מכירים עוד מימי התיכון בטבעון? סינדי וגיא חיימוב למדו יחד בחולון, שי וערן זהבי הכירו עוד במהלך השירות הצבאי, ומירן ומאור בוזגלו נפגשו בגיל 19 ומאז הם בלתי נפרדים. גם מעבר לים לא חסרים סיפורים כאלו, והדוגמא הטובה ביותר היא ללא ספק הזוגיות של ליאו מסי ואשתו אנטונלה רוקוזו שמכירים מגיל חמש (!).

אבל, משום שהשנה היא 2020, יש גם לא מעט כאלו שהכירו אחרי שבני הזוג כבר חוו מערכות יחסים קודמות, ורק אז החליטו לשבור את הכוס. אנחנו מצאנו מספר נשות כדורגלנים שיש להם אקסים שכולכם מכירים, גם מעבר לים, וגם בארצנו הקטנטונת. אז קבלו את מצעד האקסים המפורסמים של נשות הכדורגלנים.

אירינה שייק – כאשר מדברים על אקסים מפורסמים, אי אפשר שלא לפתוח עם הזוג הזה ששבר את ליבם של מיליונים כאשר פירקו את החבילה. הדוגמנית הרוסייה הכי אהובה ביקום בשנים האחרונות היא אירינה שייק, שניהלה זוגיות של כמעט חמש שנים עם כריסטיאנו רונאלדו, בימיו בריאל מדריד. הרבה לפני עידן ג'ורג'ינה רודריגס. השניים שיגעו את התקשורת העולמית וניהלו מערכת יחסים דביקה ופוטוגנית, כאשר על פי יודעי דבר, נודע לתקשורת כי הסיבה לפרידה הייתה אמו של רונאלדו, דולורס אביירו שלא הסתדרה עם שייק בלשון המעטה.

וונדה איקרדי – חשבתם שהאישה והפרובוקציה, אשתו והסוכנת מאורו איקרדי, כוכבה של פ.ס.ז', לא תיכנס לרשימה הזו? להזכירכם, וונדה, שהייתה אז וונדה נארה, התחילה את חייה בעולם הכדורגל, כאשתו של מקסי לופס, שהיה אז חלוצה של סמפדוריה. פרשת הבגידה של וונדה במקסי עם איקרדי, הסעירה את איטליה בשנת 2013. החלוץ הארגנטינאי לקח את בן ארצו הצעיר ממנו בתשע שנים תחת חסותו. איקרדי היה עם מקסי בכל מקום, גם מחוץ למגרש. הוא היה ממש בן בית אצל מקסי ואשתו אז, וונדה, להם שלושה בנים. תוך זמן קצר, האידיליה הזו התפוגגה, כאשר וונדה ואיקרדי פרסמו את דבר אהבתם בטוויטר, וגרמו לרעידת אדמה. לופס השבור טען כי עולמו חרב עליו, בעוד נארה, שהייתה אז דוגמנית עירום, מיהרה להסביר שמקסי בגד בה עשרות פעמים לפני כן, ואילו היא פצחה ברומן עם איקרדי רק לאחר שהחל הליך הגירושין. היום הם נשואים באושר ויש להם שתי בנות נוספות.

נטליה ברוליץ' – נישאר עוד בגזרה הבינלאומית, כי מי שנחשבת לאשת הכדורגלן החדשה והפצצה של הכדורגל העולמי היא הדוגמנית הסרבית- אמריקאית נטליה ברוליץ', שלכאורה מנהלת מערכת יחסים עם כוכבה של פ.ס.ז', ניימאר. בת ה-26 עלתה לכותרות כאשר החלה זוגיות עם מאלומה, הזמר הקולומביאני האהוב והכה מפורסם. השניים הכירו במהלך צילומי קליפ לשיר 'felices los 4', שם היא משחקת את מושא אהבתו ומסחררת את ליבם של כל הגברים בעולם עם הגזרה המושלמת שלה בתחתונים וחזייה. גם את ליבו של מאלומה היא כבשה והם ניהלו זוגיות יפיפייה במשך שנתיים עד שהחליטו שזה לא זה. כיום נטליה מבלה לא מעט בפריז קרוב לניימאר ואנחנו עדיין מחכים "שיצאו מהארון" עם הזוגיות שלהם.

שאקירה – אחרונה חביבה היא הזמרת הקולומביאנית הסנסציונית, שאקירה, שמסתבר שעוד לפני ג'רארד פיקה היה לה אקס ממש מפורסם. עשור מפריד בין הזמרת לבין בלמה של ברצלונה, השניים נחשבים לזוג הכי חזק בספרד ולהם שני בנים מתוקים. אבל, לפני הספרדי, לשאקירה יש האקס מיתולוגי מאד מפורסם וקוראים לו, אנטוניו דה לה רו, בנו של נשיא ארגנטינה שהודח. במקום ששמה של שאקירה יעלה בהקשר של פוליטיקה, כיום היא מזוהה חזק עם עולם הכדורגל.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

NY skyline!

A post shared by Shakira (@shakira) on

נטע אלחימיסטר – כעת נעבור לכחול לבן, ונפתח עם הדוגמנית המטאורית, האישה וההשראה בגיל 25 בלבד, נטע אלחמיסטר, אשתו המטריפה של שחקנה של מכבי חיפה, רמי גרשון. השניים התחתנו בחודש יוני האחרון ויחד כבר קרוב לשש שנים. לפני המגורים בעיר ימים שבנתניה, הם התגוררו בחיפה ועוד קודם לכן ניהלו מערכת יחסים של שנים בקשר טראנס אטלנטי כאשר הוא גר בבלגיה כששיחק בגנט והיא בראשון לציון. אבל למי מכם שלא יודע, לפני עידן גרשון, לנטע יש אקס מאד מוכר שלמעשה בזכותו גילינו על יופייה של אלחמיסטר.

בשנת 2013 גילינו שיש חברה חדשה ואנונימית לזמר לירן דנינו, חיילת צעירה העונה לשם נטע אלחמיסטר. השניים ניהלו מערכת יחסים זמן קצר אחרי השתתפותו בכוכב נולד, ומאז כל השאר היסטוריה.

קורל סימנוביץ' – כיום הדוגמנית הישראלית והנציגה הכי מהממת שלנו בספרד, קורל סימנוביץ' נשואה באושר לשחקנה של ברצלונה, סרג'י רוברטו ולהם בת בגיל שלושה חודשים, קאיה. אבל המדור זוכר היטב את הסיבה שקורל עלתה לכותרות בדיוק בתחילת קריירת הדוגמנות שלה, היא כמעט הפכה לגיסתה של בר רפאלי, אחרי שניהלה זוגיות של כשנתיים עם אחיה הצעיר של בר, דור רפאלי. כיום גם הוא תפוס חזק ויוצא עם הדוגמנית עדן פינס, אבל קורל ודור היו זוג שהופיע בלא מעט אירועים מתוקשרים ואנחנו זוכרים את התקופה הזאת כאילו זה היה אתמול! דור וקורל הכירו דרך חברים משותפים ובראיון למאקו סלבס כאשר הייתה בת 21 אמרה על האקס שהיה אז בן זוגה: "אני כן חושבת שדור בחור אידיאלי לחתונה ושהוא מדהים. בכל מקרה, אנחנו עוד רחוקים מנישואים וילדים". כולנו יודעים איך הסיפור הזה נגמר.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

<3

A post shared by Coral Simanovich Roberto (@coralsimanovich) on

טל טלמון – המאורסת החדשה, השחקנית טל טלמון התארסה לשוער נבחרת ישראל לשעבר, לירן שטראובר רק לפני מספר ימים והאושר גדול! אבל אנחנו זוכרים היטב את היפיפייה עוד הרבה לפני שהשוער כבש את ליבה. כזכור טלמון יצאה עם ג'ורדי קרויף, ואף סיפרה על כך כשכיכבה בסדרה 'מחוברים'. ההולנדי לא היה כנראה מספיק רציני כי אחרי זוגיות קצרה הם החליטו להיפרד, אך לשמחתנו טל חזרה ובגדול למשפחת הכדורגל עם האירוסים לשטראובר. שיהיה במזל!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי