מאי ורד: "כמה חיכינו לראות את הכדור ברשת"

עידן ורד, מאי ורד, רוי ורד
עידן ורד, מאי ורד, רוי ורד | Instagram

עידן ורד חזר לעניינים עם צמד כיבושים בניצחון של בית"ר ירושלים וזכה לתמיכה ברשתות החברתיות ובמיוחד על ידי החצי השני שלו: "רק השם, אתה ואני יודעים איזו תקופה עברת, ולרגע לא ויתרת"

(גודל טקסט)

"עידן ורד אין כמוך בעולם- אוהבים אותך כולם!", אלו היו הקריאות הנלהבות של שחקני בית"ר ירושלים בסיום הניצחון הגדול אמש (שבת) על חדרה שהסתיים בתוצאה 1:4. הרכש החדש של הקבוצה מהבירה, אלירן עטר כבש צמד, אך הערב היה שייך כולו ללא ספק לקפטן עידן ורד שהרשית שניים בעצמו אחרי שנה לא פשוטה שכללה פציעה, ניתוח ושיקום ואתמול הראה לכולם איך עושים את זה וחוזרים בענק. ורד נכנס לחדר ההלבשה בתום ההתמודדות וחבריו קיבלו אותו בשירים, ריקודים, והרבה בקבוקי מים שנשפכו לכל עבר.

חשבון האינסטגרם של הקשר ההתקפי התפוצץ בתמונות וסרטונים של כל הקרובים אליו שהתרגשו לראות את הקפטן השחור צהוב חוזר ובענק, אך הייתה מישהי אחת שבאופן מתבקש תפסה את רוב תשומת הלב שלנו. מאי ורד, החצי השני של הבית"ריסט שמלווה אותו כבר שנים רבות ויודעת ממקור ראשון מה בדיוק עבר עליו כתבה: "בעלי היקר! רק השם, אתה ואני יודעים איזו תקופה עברת, ולרגע לא ויתרת. כמה חיכית לחזור למקום האהוב עלייך- המגרש וכמה חיכינו לראות את הכדור ברשת" ריגשה מאי בתום המשחק.

"כמו שתמיד אתה אומר, עבודה קשה משתלמת. גאה בך כל כך. כמה מגיע לך" חתמה מאי את מה שהיה לה לומר על גבי תמונה של בעלה מקדיש לה סימן של לב מיד לאחר הכיבוש. ומה עשה ורד בבוקר שאחרי הצמד המטורף שכבש? בשמונה בבוקר, לקח בגאווה את בנו רוי בן השנה ושבעה חודשים לגן, כשהוא לבוש בג'קט של בית"ר עם הספרה של אביו הקפטן, 8. ורד לא שכח לרגע גם את יום הולדתו ה-33 של חברו הטוב, איתי שכטר, שחגג אתמול, ואחרי הניצחון גם שיתף ברכה לכבוד היום המיוחד של "השותף" שלו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי