אדום או צהוב: מי הנשים הכי שוות בתל אביב?

מירן בוזגלו, ליז שכטר
מירן בוזגלו, ליז שכטר | אינסטגרם

רגע לפני הדרבי, קבלו את בנות הזוג של השחקנים הכי גדולים במכבי והפועל תל אביב. לנו אין מושג איך לבחור מי בטופ, אז הצביעו: מי אצלכם במקום הראשון?

(גודל טקסט)

הפועל ומכבי תל אביב ייפגשו הערב (שני, 20:15) בבלומפילד להכרעה הדרמטית של המחזור ה-25 של ליגת העל, רגע לפני הפלייאוף. כפי שאנחנו יודעים היטב, לדרבי חוקים משלו – וגם מחוץ לכר הדשא, הנשים של השחקנים הכי גדולים בשתי הקבוצות עושות לנו סחרחורת מרוב יופי, והאמת, אין לנו מושג להתחיל לבחור מי בטופ! אז השארנו את זה לכם. קבלו את עשר הנשים המהממות של מכבי והפועל תל אביב. מי אצלכם במקום הראשון?

 
הפועל:
מירן בוזגלו – מה עוד אפשר לומר על האישה והאגדה של מאור בוזגלו? אחת הנשים היותר ותיקות בליגה והיא בסך הכל בת 32, למרות שהיא נראית מיליון דולר וגורמת לאלפי נשים לתהות איך יש לה גוף כזה אחרי שתי לידות תאומים. עם ארבעה ילדים, עסק שרץ סביב השעון לעיצוב גבות, קמפיינים בלי סוף ותכנית דוקו ריאליטי עם רייטינג בשמיים – מירן שלנו היא הסופר וומן שמצליחה לעשות הכל. הזוגיות שלה ושל מאור החלה כאשר הייתה בת 19 ומאז, הם לא נפרדים. תודו שחלום שלכם לפגוש אותה ביציע.

ספיר יולי – לנצח היא תהיה עבורנו ספיר יולי, שכבר הפכה מזמן למותג, אבל בגיל 25 ספיר עונה לשם גברת יולי ינקו, אם במקרה תהיתם לעצמכם. אשתו של אריק ינקו מלווה אותו מתחילת הדרך כאשר עמד בין הקורות של הפועל רעננה ועד היום. בשנה שעברה הם התחתנו ובימים אלו ספיר שוקדת על לימודי החינוך שלה בדרך להפוך למורה בישראל. בזמן שאתם מקנאים בתלמידים, נספר לכם שגברת יולי/ינקו לא מאוד חובבת להגיע לאצטדיונים, היא מעדיפה לצפות בשוער שלה בטלוויזיה, אבל אם תציעו לה טיסה לחו"ל – היא תקפוץ על המציאה. בכל זאת, מדובר באחד הבילויים האהובים על היפהפייה הזו.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sapir Yulie Yanko (@sapir_yanko_) on

יובל גולן – בת הזוג של עומרי אלטמן, ששיגעה את היוונים, נמצאת כבר שנים בחייו של שחקנה של הפועל. השניים מכירים עוד מהתיכון בשיכון דן. בדיוק כמו אלטמן, גם החצי השני שלו היא בת 25, ומעבר לעובדה שלא ברור לנו איך היא לא מדגמנת, תדעו שיש לה אח תאום, והיא הייתה חזק מאוד על קו ישראל-יוון כשהקשר שלה שיחק בפנאתינייקוס. אנחנו עדיין ממתינים בסבלנות להצעת נישואים נוצצת.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yuval Golan (@yuvalgolann) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yuval Golan (@yuvalgolann) on



בר דגני – אחת הנשים שאנחנו יותר נהנים לעקוב אחריה באינסטגרם היא גברת דגני, אשתו של הבלם והקפטן, אוראל דגני. בר והאישיות הצבעוניות שלה באים יחד לידי ביטוי בפוסטים שתמיד מעלים לנו חיוך על הפנים כולל סטוריז קורעים מצחוק בהם היא מרבה לשתף גם את בעלה ואת שני ילדיהם, און ואריה. בר עובדת בתור מנהלת מוצר בחברת Anyvision, מכורה לספורט באופן קשה, וחובבת קולינריה משובחת עם הפרטנר הכי טוב בעולם. בר חולה על החיים הטובים ואנחנו חולים עליה.



אוריין ג'רפי –
בחודש נובמבר האחרון אוריין, אשתו של יואב ג'רפי, הביאה לעולם את בתם הבכורה, נועה, והשניים הפכו להורים לראשונה בחייהם. את אוריין המהממת אנחנו זוכרים עוד מימיו של השוער במ.ס. אשדוד, כאשר כרע ברך והציע לה להיות שלו לעולמים. יואב ואוריין אמנם צעירים בגיל, אך מכירים כבר שנים, מגיל 16 ליתר דיוק. אז, הם נפגשו דרך חברים משותפים ואחרי תקופה של ידידות קרובה, הפכו לזוג. היא מפרדסיה, הוא מתל מונד, וכעת כבר הספיקו להפוך למשפחה. כשהיא לא בחופשת לידה, אוריין חזקה בתחום הפקות הטלוויזיה ויש לה שלל תוכניות ברזומה העבודה שלה.


אוריין ג'רפי (אינסטגרם)


אוריין ויואב ג'רפי (אינסטגרם)

מכבי:
ליז שכטר – ואם דיברנו על ותק, ליז שכטר כאילו מאז ומעולם נמצאת לצידו של החצי השני שלה. אשתו של איתי שכטר עושה כל כך הרבה דברים בו זמנית שיש לנו קצת סחרחורת. היא אמא לליאב, רוני ועומר ואוטוטו לבייבי הרביעי שבדרך. היא בעלת חנות לעיצוב הבית Homeje בקניון באר יעקב והיא מאסטר שפית שלא הייתה ולא תהיה. עם כל זה, היא לא שוכחת להגיע לתמוך בחלוץ שלה בבלומפילד ובדרך כלל היא עושה את זה עם ליאב, בנם בן השמונה שכמובן משחק כבר בקבוצת הילדים של מכבי תל אביב ונחשב לכוכב של חדר ההלבשה של הבוגרים.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

☀️

A post shared by Liz Shechter (@lizshechter) on

נואל ברקוביץ' – נולי של דור מיכה היא גם נולי שלנו. נכון שהיא שחקנית מדופלמת וכוכבת ילדים, אבל עם כל הכבוד לעולם הילדים, נואל היא חלק ממשפחת הכדורגל כבר הרבה מאד שנים. כיום היא משלבת את תפקידי המשחק שלה והצילומים הרבים לצד לימודי התואר הראשון. אשת הכדורגלן לומדת משפטים וממשל ומתגוררת עם הקשר ההתקפי שלה בגבעתיים ומרבה להגיע ליציע לתמוך בו לצד שאר החברות הטובות ממכבי. ולמה אנחנו הכי מחכים? טוב ככר אמרנו את זה רק מאתיים פעמים בעבר – לרקוד בחופה של הזוג הזה.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nuel Berkovich (@nuelberkovich) on

גאיה בינה – כבר שנתיים וקצת שהיפהפייה הזו היא החצי השני של קשרה של אלופת המדינה, דן גלזר, והיא בסך הכל בת 21. גאיה שלנו פוקדת את היציע של מכבי תל אביב באופן קבוע עם חברותיה הטובות – רוני אדרי ונואל ברקוביץ', וחובבת חיוכים מושלמים בשל המקצוע בו בחרה לעסוק. כזאת צעירה וכבר התל אביבית עובדת סביב השעון כעוזרת רופא שיניים ולומדת שיננות. איך לדעתה החיוך של הקשר שלה? לא פחות ממושלם.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by G A I A B I N A (@gaia_bina) on

רוני אדרי – רוני ויוני, יוני ורוני. חברת הילדות של יונתן כהן, הפכה בשנה האחרונה לבת הזוג שלו ותודו שאם הוא לא היה שחקן כדורגל הייתם יכולים להתבלבל ולחשוב שמדובר בזוג דוגמנים. החבורה התל אביבית של כהן-גלזר- פרץ עוד מימי התיכון גורמת לא רק לחדר ההלבשה הצהוב להיות מגובש, אלא גם לצד הנשי של הקבוצה, ורוני היא אחת החזקות בתחום. חוץ מזה, היא מנהלת השיווק בחברה של אביה וגם סטודנטית לפרסום ותקשורת שיווקית.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My Queen

A post shared by Yonatan Cohen (@yonatancohen) on

מעיין ריקן – מלכת הפילאטיס של הליגה שלנו היא ללא ספק מעיין, אשתו של אבי ריקן. לא רק שהיא מאמנת בקצב בסטודיו שלה שבראשון לציון, גם את בעלה וחבריו לקבוצה, היא יודעת למתוח מצוין כשהם באים לעבוד אצלה קשה ולהזיע. מעיין של אבי היא אחת הנשים היותר מצחיקות וכיפיות שייצא לכם לפגוש וזה נדיר לא למצוא אותה ביציע הכבוד כשהקשר שלה שורף את כר הדשא. לשני האהובים משכבר הימים שני בנים, ירין ועמית, וגם בגזרת משפחת ריקן מסתמן כי יש יורשים לאבא. שלא תגידו שלא אמרנו!

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Maayan Rikan (@maayanrikan) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי