אבא מחליף: ערן זהבי מגיע לתוכנית ריאליטי

ערן זהבי
ערן זהבי | דני מרון

הכוכב של נבחרת ישראל יצטרך להסתדר שבוע שלם עם ילדיו ללא אשתו! "זאת הפעם הראשונה שאנחנו מחליפים תפקידים". וגם: הפגישה עם אייל גולן ועדי לאון, וכל הפרטים על התוכנית מהאירוע של HOT

(גודל טקסט)

ברגעים אלו ממש מתקיים לו אירוע התוכן השנתי של HOT בו נחשפות הסדרות החדשות לשנת 2020 ומי שאותנו מעניין בעיקר הוא הליגיונר המצליח בישראל ערן זהבי. הכדורגלן הגדול הולך לחבוק טייטל חדש: כוכב דוקו ריאליטי. הכוכב של הליגה הסינית יצולם במשך שבוע ימים עם שלושת ילדיו, וללא החצי השני, אשתו המדהימה שי. הפורמט הדוקומנטרי נולד ברשת BBC ובגרסתו המקורית נקרא: The week the womenwent או בקיצור: הגרסה הגברית של "אמא מחליפה".

בזמן שכולכם צפיתם בו מגיע לדרבי אמש (שני) באיצטדיון בלומפילד ביחד עם רוי בנו הבכור, הצילומים לתוכנית כבר החלו כאן בישראל, למרות שבמקור היו אמורים להתרחש בסין. בעקבות התפרצות הקורונה, בהוט החליטו לצלם את זהבי בעת שהותו בישראל ככה שתוכלו להתכונן לתוכנית בכיכובו של השחקן הענק על מסך הטלוויזיה שלכם בקיץ הקרוב. אנחנו כבר לא יכולים לחכות! עוד יככבו לצידו של זהבי שלנו בתוכנית: זיו שילון, עדי לאון ואביה של אלין כהן, בעלת אימפריית הקוסמטיקה והאקסית של מגנה של כפר סבא, טום שלח.

הבוקר (שלישי) הכוכב של גוואנגז'ו הגיע לאירוע של הוט ותפס את מלוא תשומת הלב. מעבר לחבריו לתוכנית החדשה, והכוכבים הנוצצים שעובדים ב-HOT, זהבי פגש את אייל גולן ואת מתמודדי "גולסטאר אולסטארס", העונה החדשה שצפויה גם היא לעלות בקרוב בהוט. בזמן שזהבי יאלץ להתגעגע ולהסתדר ללא שי שלו, היא מאמינה שהוא יסתדר בלי בעיה: "זאת הפעם ראשונה שאנחנו "מחליפים" תפקידים. הוא נשאר עם הילדים ויצטרך להתמודד לבד. אין לי ספק שהוא יעשה את זה מצוין".

אמא-זהבי המשיכה וסיפרה: "למרות שאני כבר מכינה את עצמי לשאלות ולטלפונים, זאת חוויה חדשה ונראה לי שגם ערן וגם הילדים יהנו ממנה מאד". אנחנו כבר לא יכולים לחכות לראות איך זהבי כובש את ליבם של הצופים גם מחוץ לכר הדשא.

 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

כמה זמן איכות אמיתי וטהור כבר יש לנו עם המשפחה שלנו? עם סדר היום המטורף , עבודה, גנים, בתי ספר, בישולים, ניקיונות. החלטנו לקחת זמן שהוא רק שלנו, יותר נכון החליטו בשבילנו על חופשה בת שבועיים וחצי מהגנים ובתי הספר ( ועכשיו עם הוירוס הסיני אולי קצת יותר…)והחלטנו לנצל את הזמן כמו שצריך, ארזנו מזוודה בגדי ים ומלא קרם הגנה ונסענו ליעד האהוב עלינו – תאילנד. 3 שעות טיסה ואנחנו בגן עדן אמיתי ומפנק במיוחד. עכשיו אנחנו של הילדים – קצת משחקי מים ושינה בצפיפות אחד על השני נשמע מדהים וזה בדיוק מה שאנחנו והילדים צריכים! עדכונים בהמשך, בינתיים תאחלו לי בהצלחה יש לי ארמון חול על הראש @eranzahavi

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הבית שלנו תחת מתקפה, מתקפה של וירוס שמסרב לעזוב, מיום ליום הוא הופך קטלני יותר ומפחיד יותר. ההרגשה היא שגם מאיתנו קצת נזהרים, פחות מתקרבים, חוששים ממגע שחלילה לא ידבקו (יאשרו אותי כל חבריי שהגיעו מסין ) האמת הרגשה לא נעימה, ואני חושבת על אותם סינים שמסתובבים בעולם ואנשים מתרחקים מהם כמו מאש, מעליב, לא נעים בכלל. אני יכולה להבין את הבהלה והפחד הרי כל אחד חושב על עצמו ועל ילדיו, לא יודעים מי נדבק ומי לא, מי יכול להדביק ומי לא. אז קודם כל חשוב לי להרגיע את כל אותם האנשים שסביבי וסביב ילדיי- בריאות ילדי חשובה לי מהכל! לעולם לא אעשה משהו שיסכן אותם!! מעבר לזה לעולם לא אעשה משהו שיסכן אחרים. לא היינו בסין שכל זה קרה למזלנו וכמו שאמרתי כבר לפני יצאנו משם בזמן . אז תודה לכל מי שדואג ולכל מי שמפחד אבל ברוך השם אצלנו הכל בסדר ואאחל לכולם אלה שפה ואלה שבסין בריאות בריאות ושוב בריאות.

A post shared by ✨ Shay Zahavi ✨ (@shayzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי