צפו: אחות של כוכב הכדורגל נתפסה מתמזמזת על האי בהישרדות

איבנה איקרדי
איבנה איקרדי | אינסטגרם

חשבתם שאשתו של מאורו איקרדי פרובוקטיבית? הכירו את אחותו, איבנה, שצולמה בעירום מתחת לשמיכה עם הוגו סיירה - כל זה בזמן פרק של התכנית הכי נצפית בספרד

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה שסיפרנו לכם על איבנה איקרדי, אחת האחיות הכי מפורסמות בכדורגל העולמי, הייתה לפני קצת פחות משנה, בחודש אפריל אשתקד. אחותו של מאורו איקרדי, אז קפטן אינטר, השתתפה בגרסה האיטלקית של "האח הגדול" וממש לא הסתירה את מה שיש לה לומר על גיסתה. "היא האויבת הכי גדולה שיכולה להיות לי", אמרה איבנה וגרמה לסערה תקשורתית סביב המשפחה הארגנטינאית. כיום, וונדה איקרדי, אשתו והסוכנת של החלוץ שכבר הספיק לעבור לפ.ס.ז', משמשת כפרשנית של העונה החדשה של האח הגדול איטליה, ואילו איבנה, גיסתה, החליטה להשתתף בתוכנית ריאליטי נוספת.

"הישרדות 2020" – התכנית נצפית בטלוויזיה הספרדית כאשר אחותו של הכדורגלן היא הדמות הכי מעניינת, מפורסמת וחסרת בושה שם על האי בהונדורס. לתוכנית היא הגיעה כרווקה, ולקח לה בסך הכל מספר ימים ספורים כדי להתחיל קשר רומנטי שנוי במחלוקת שהפך לשיח המרכזי גם על האי וגם ברשתות החברתיות. פחות משבוע של תחרות ועוקבי 'הישרדות 2020' כבר זכו לראות את אחותו של איקרדי מתמזמזת על האי באישון לילה כאשר הייתה בטוחה שהמצלמות כבר מזמן כבו וכל השורדים וצוות ההפקה הלכו לישון.

חוץ מאיבנה, גיבור סיפור האהבה הפרובוקטיבי הזה הוא גם הוגו סיירה, כוכב רשת ספרדי שהשתתף גם הוא באח הגדול ויחד הם הפכו תוך שבוע ימים לזוג הכי מדובר ומסוקר בטלוויזיה בספרד ובכל דרום אמריקה. הארגנטינאית ממש לא לקחה בחשבון שגם בשעות הקטנות של הלילה כשהיא שוכבת איתו על החול מתחת לשמיכה, יצלמו אותה, כאשר בזכות הרגע האינטימי הזה הפרק ששודר אמש (שלישי) גרם לרייטינג של התכנית להתפוצץ. נשיקות, ליטופים, לחישות וציחקוקים מתחת לשמיכה כשהם נראים עירומים לגמרי, לזה זכו צופי הישרדות, התכנית הכי מדוברת בפריים טיים בספרד. מאד מעניין אותנו מה חושבים על כך מאורו ו-וונדה איקרדי, שאין סיכוי שמפספסים אף פרק, למקרה שאחותו הצעירה של מאורו תחליט לפתוח את הפה שלה גם על האי.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Del 1 al 10 cuánto les gusta ir a la playa? creo que muchxs hoy en día prefieren quedarse en casa con el aire acondicionado y viendo una serie/peli.. o me equivoco? Yo admito que soy muy de aire acondicionado, pero estando en Gran Canaria quién no iría a todas las playas increíbles que tiene ———————————————————— Da 1 a 10 quanto gli piace andare in spiaggia? ✨ Penso che molti oggi preferiscano stare a casa con l'aria condizionata e guardare una serie / film .. o sbaglio? Ammetto di essere team aria condizionata, ma stando a Gran Canaria chi non andrebbe in tutte le incredibili spiagge che ci sono! . . . #summer #estate #verano2019 #grancanaria #holidays #fashion #love #happyplace #blessed #21buttons #beach

A post shared by Ivana Icardi Rivero (@ivannaicardi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי