הסלבס והספורטאים שכיכבו במרתון תל אביב

עומר נודלמן
עומר נודלמן | שוקה כהן

כ-40 אלף רצים חרכו את רחובות העיר הגדולה וביניהם גם לא מעט כוכבים ואפילו אנשי ספורט, שהצליחו להישאר לוהטים וזוהרים גם בשעת מאמץ

(גודל טקסט)

העיר תל אביב הייתה הבוקר (שישי) עמוסה מהרגיל ובמשך שעות ארוכות הורגשו עומסי תנועה כבדים צפיפות ברחובות. הסיבה? בשעות הבוקר המוקדמות יצא לדרך המרתון השנתי ובנוסף לכ-40 אלף רצים בשלל מקצים, על פי ההערכות הגיעו כמאה אלף צופים לראות מקרוב את התחרות שעשויה בקרוב לקבל את הלייבל "בין לאומי" מבחינה רשמית, היחיד מבין המרתונים הנערכים בישראל.

מה שבוודאי לא ידעתם הוא שבין 40 אלף המשתתפים במרתון תל אביב, לא מעט כוכבים ואפילו ספורטאים לקחו חלק – במקצה ה-10 ק"מ השתתף בין היתר רן שגיב, המתמודד על מקום לאולימפיאדה למקצה התריאטלון, וגם מאמנת הכושר אירה דולפין חרכה את המסלול.

אם הייתם הבוקר בתל אביב והתבוננתם היטב על המסלולים, אולי גם הצלחתם לראות את הדוגמנית עומר נודלמן שרצה, בנוסף עלו על נעלי ריצה גם הצמד גיא גיאור ולירן כוהנר ואפילו מלכת היופי שרלין סלע הגיעה להזיע ולרוץ. אגב, חברת סמסונג ישראל, נותנת החסות הראשית, קיימה השנה את המירוץ בסימן Win Win Marathon והעניקה לכל רץ את האפשרות לזכות בקטגוריה מיוחדת שהותאמה במיוחד עבורו מבעוד מועד. אז איך היה הבוקר בתל אביב? תשפטו בעצמכם:



אירה דולפין, כמובן מצטיינת בכל מה שקשור לספורט (שוקה כהן)


מלכת היופי מדגמנת מרתון (שוקה כהן)


מאמנת הכושר ליקי רוזנברג יחד עם לירן כוהנר (אינסטגרם)


גיא גיאור בינתיים שומר על בתם הבכורה (שוק כהן)


עומר נודלמן לוהטת גם אחרי ריצה (שוקה כהן)


כך נראתה הבוקר תל אביב (יח"צ מרתון סמסונג תל אביב וכפיים)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי