בת הזוג של שחקן הפועל באר שבע נכנסה לבידוד

שרון אייזנברג
שרון אייזנברג | פרטי

למדור נודע כי חברה של דוד קלטינס, שרון איינזברג, שבה מרומא ומזה תקופה נמצאת בבידוד בעקבות התפשטות נגיף הקורונה: "זה נעשה ללא קשר לפיתוח תסמינים למחלה", סיפרה הדוגמנית

(גודל טקסט)

יקירת המדור, הקצינה המשוחררת, הסטודנטית החרוצה והדוגמנית ההורסת שרון אייזנברג, חברתו של שחקנה של הפועל באר שבע, דוד קלטינס, נמצאת בבידוד מאז יום חמישי האחרון, אז יצאה הנחיה חדשה של משרד הבריאות בשל בהלת התפשטות נגיף הקורונה. שרון בילתה בחופשה ברומא שבאיטליה עם חברותיה בין ה-14 ל-18 בפברואר, עוד הרבה לפני שחלה התפשטות מאסיבית של הנגיף בארץ המגף, וכמובן עוד לפני שיצאה ההנחיה החדשה של משרד הבריאות בארצנו.

שרון, שאביה הוא רופא והיא תמיד בצד שהולך על בטוח בכל הנוגע לבריאות, עודכנה בהנחיה החדשה ומיד הכניסה את עצמה לבידוד בדירה בה היא מתגוררת עם הבועט שלה בבאר שבע, עיר הולדתה. "הקשבתי להנחיות משרד הבריאות שיצאו ביום חמישי האחרון שאומרות שכל הישראלים שחוזרים לארץ מאיטליה צריכים להכניס עצמם לבידוד ביתי למשך 14 ימים מהיום ששבו לארץ, באופן גורף וללא קשר לפיתוח תסמינים למחלה", סיפרה שרון אייזנברג למדור.

ביום שלישי הקרוב תסתיים תקופת הבידוד עבור זוגתו של קלטינס, שתוכל לחזור לחיים הרגילים והעמוסים שלה. הבידוד בעקבות נגיף הקורונה גרם לה להפסיד יום צילום, יום הולדת של חברה טובה ואת לימודי המכינה לעיצוב בשנקר. בזאת מצטרפת שרון לשלל סלבס שנמצאים גם הם בבידוד דוגמאת קורין גדעון שחזרה גם היא מחופשה באיטליה, ואפילו הזמר ליאור נרקיס שנמצא בבידוד עם ילדיו בעקבות ביקור בחנות "הפיראט האדום" באור יהודה, היכן שעבד חולה הקורונה ששב מאיטליה. כל הכבוד לשרון שלנו שמהווה דוגמה ומופת! אנחנו במדור שמחים שתקופת הבידוד שלה אוטוטו מסתיימת, ואת חג הפורים והתחפושות המשותפת עם דוד שלה, היא ממש לא תפסיד!

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי