"את בושה!" רונן פייגנבוים פותח את הפה על תקווה

רונן פייגנבוים
רונן פייגנבוים | אור גפן

המודח מהאח הגדול נפגש יחד עם משפחתו עם חברותיו הטובות אמלי פרי ומישל מיכייב וזעם על דבריה של הדיירת: "אין לך לב, בנאדם שרק רוע יוצא ממנו"

(גודל טקסט)
רונן פייגנבויים, הבן של שייע פייגנבוים ובוגר האח הגדול נפגש אמש (שבת) ביחד עם משפחתו עם חברותיו הטובות שגם הודחו כמוהו מהבית הכי מפורסם במדינה, אמלי פרי והדוגמנית מישל מיכייב. המודחים של האח הגדול ישבו לארוחת צהריים במסעדת המבורג בטיילת בתל אביב וחילקו חיוכים לצלמי הפפרצי בין ביס לביס. ואם נשים את החיוכים הפוטוגניים בצד, מסתבר שפייגנבוים ואמלי ידידתו רותחים מכעס על אחת המתמודדות הכי בולטות העונה, תקווה גדעון.

רונן העלה פוסט בו תקווה מדברת עם שירלי, אחת הדיירות החדשות ומספרת לה על שיר בוקר שהתנגן במסגרת משימה בבית, שהילדים של אמלי שרו אותו. "עד שהיה שיר טוב, הילדים של אמילי שרו אותו. את שומעת ילד בן ארבע שר אותו, כאילו סתום את הפה", אמרה תקווה בסרטון שהעלה רונן, שהודח מהבית לפני כמעט שבועיים. הוא לא נשאר אדיש וכתב: "תקווה כבר ראיתי שאני לא יוצא מהפה שלך במשך שבועיים ואת ממשיכה לדבר עליי שקרים, אבל לדבר על ילדים ששרים לאמא שלהם? ככה לזלזל? את בושה!", כתב רונן בזעם.

"אין לך לב. בנאדם שמשחק משחק ורק רוע יוצא ממנו. תמשיכי להוכיח כל יום מחדש איזה אדם את. פשוט בושה", הוסיף וחתם בהבטחה: "אדם שמדבר על אנשים בלי סוף והם לא בבית כדי להגיב. מעניין שכשהייתי בבית שכבת כמו דג בשקט מתחת לשמיכה. לא עוד במה, כל האמת תצא מהיום החוצה, כל מה שאני יודע". מאות תגובות הגיעו בעקבות הפוסט הזועם של פייגנבוים, חלקן תומכות בו ובדעתו ויש כאלו שאפילו שמחו שכתב את הפוסט בטענה "שכל מה שתקווה עושה בבית זה לרכל ולעשן". היו גם כאלו שממש לא הסכימו עם דעתו וכתבו: "תקווה היא אהובת הקהל, תצפה בה עד שתזכה בגמר". במדור שמענו לא מעט על כאלו שאומרים ש"בסך הכל מדובר במשחק", אבל כנראה שזה הרבה מעבר לזה.


מפגש מודחים: רונן פייגנבוים עם אמילי פרי ומישל מיכייב (צילום: אור גפן) 


לא ישתוק יותר. רונן פייגנבוים עם המשפחה (צילום: אור גפן) 


שומרים על קשר גם מחוץ לבית. מודיע האח הגדול (צילום: אור גפן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי