צפו: מיהו הכדורגלן המפורסם שהפיל את חברתו היפה לבריכה?

מרטה דיאס
מרטה דיאס | Instagram

בזמן שהוא מושאל לסביליה מריאל מדריד, סרחיו רגילון מנהל בימים אלו מערכת יחסים מבדרת מאוד עם חברו מרטה דיאס, כוכבת יוטיוב וטיקטוק, ובין שלל סרטונים מצחיקים שהזוג מפרסם נראה המגן עובד בגדול על זוגתו

(גודל טקסט)

למגנה המושאל של סביליה סרחיו רגילון, יש חברה יפיפייה שהיא במקרה גם כוכבת יוטיוב ובתקופה האחרונה השניים נמצאים בכותרות בלי סוף, ללא קשר לביצועיו של הכדורגלן על כר הדשא.

הכירו את מרטה דיאס, בת זוגתו של המגן. בסך הכל בת 19 ויש לה כבר כשני מיליון עוקבים באינסטגרם. הכוכבת הספרדייה ושחקן הכדורגל חזק בזוגיות אך משום מה לא מעלים פוסטים משותפים יחד. הם מופיעים אחד אצל השנייה רק בסטורי, ובעיקר בטיקטוק.

רגילון ומרטה שלו אוהבים לשתף סרטונים משותפים שלהם כמו כל בני העשרה הטיפוסיים ושם הם עושים הכל. בין אם זה לשיר ולרקוד, לזרוק סוכריית מנטוס לבקבוק קולה, להקפיץ כדור אחד לשנייה עם הראש ולמתוח אחד את השנייה.

הסרטון האחרון שלהם אותה שיתפה מרטה בו בן הזוג שלה והיא עובדים על תרגיל בו היא אמורה לסמוך עליו ולהחזיק בו על שפת בריכת שחייה. המגן של סביליה החליט שמתחשק לו למתוח את זוגתו ופשוט עזב את ידה וגרם לה ליפול למים כשהיא לגמרי לבושה. מבוים? יכול להיות. מה שכן, הסרטון הפך להיות ויראלי וכבר הגיע ל-3 מיליון צפיות!

למי מביניכם שלא מכיר את המגן, רגילון מושאל מריאל מדריד, לאחר ששיחק בקבוצה הבוגרת בעונה שעברה בהרכב הפותח והשאיר לא פעם את מרסלו על הספסל. בן ה-23 הוא יליד מדריד ואוהד הבלאנקוס מגיל אפס שהצטרף בהיותו בן 8 ל"לב פבריקה", האקדמיה של ריאל. "רגי" ככה קוראים לו חבריו וגם מרטה שלו כפי שאפשר לשמוע בשלל הסרטונים המשותפים שלהם יחד. חפשו אותם בטיק טוק, בטוח תיהנו מהשטויות שהזוג הצעיר הזה עושה יחד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי