אורי ששון שלח מסר לכל עם ישראל היישר מהבידוד

אורי ששון
אורי ששון | דני מרון

המדליסט האולימפי חזר ממחנה אימונים בגרמניה לפני שבוע ולכן נאלץ לשהות בביתו, משם העלה פוסט: "תקשיבו להוראות משרד הבריאות. בואו נהיה אזרחים טובים". מה הגיבה לו ירדן ג'רבי?

(גודל טקסט)

מדליסט הארד האולימפי מריו 2016, אורי ששון, מצטרף באופן רשמי ללא מעט אזרחי מדינת ישראל, ביניהם גם שלל סלבס אשר נמצאים בבידוד. ששון היה עם הנבחרת בגראנד פרי דילסדורף, שם הוא אמנם לא התחרה, אבל לקח חלק במחנה האימונים וחזר לפני מספר ימים לישראל. בעוד שבוע וחצי אמורה להתקיים תחרות הגראנד סלאם ברוסיה, בה אמור הג'ודוקא להתחרות ולשם כך התאמן, אבל לפי המצב כרגע, גם היא בספק גדול. אחרי שפתח את שנת 2020 בהצלחה גדולה עם זכייה במדליית זהב בגראנד פרי תל אביב בחודש ינואר, רגע אחרי התפרצות הקורונה בסין, כעת גם ששון נמצא בבידוד.

בחשבון האינסטגרם שלו, אחריו עוקבים עשרות אלפי אנשים, שיתף הג'ודוקא בן ה-29 תמונה שלו מכורבל על הספה בדירתו שבנתניה. "בידוד. עד חמישי הבא כי חזרתי ממחנה אימון בגרמניה לפני שבוע. תקשיבו להוראות משרד הבריאות ואם אתם צריכים להיות בבידוד – תעשו את זה. בואו נהיה אזרחים טובים. נתראה עוד שבוע", כתב ששון והפציר בכל עוקביו למלא אחר ההוראות וזכה לעשרות של תגובות.

ראשונה להגיב הייתה מישהי שכולנו מכירים היטב. "איזה חופש סידרו לך, מרתון סדרות" כתבה לו המדליסטית האולימפית והחברה הקרובה ירדן ג'רבי, שהסתכלה על הצד החיובי שבבידוד. חוץ מהג'ודוקא הבכיר גם ג'ודאים ישראלים נוספים נדרשו להיכנס לבידוד על מנת למנוע אפשרות הדבקה, ביניהם גפן פרימו, תמנע נלסון לוי, גילי כהן, ברוך שמאילוב, טל פליקר ולי קוכמן. בהסתכלות קדימה, ששון אמור להתחרות באולימפיאדה הקרובה, טוקיו 2020 שמעניין מאד מה יעלה בגורלה, אז בדיוק יחליף קידומת ויחגוג 30 קיצים. כולנו זוכרים היטב איך הספורטאי הפך לסלב מוכר בכל בית מאז אולימפיאדת ריו, אחריה כזכור יצא במשך כחצי שנה עם מיתר בילו, ומאז הוא אוחז בסטטוס "רווק". מי יודע… אולי הזמן הפנוי בבידוד יפיח איזה סיפור אהבה חדש בחייו של ששון.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי