כוכבי ליגת העל מתחפשים: מאור מליקסון הפתיע

מאור מליקסון מחופש
מאור מליקסון מחופש | אינסטגרם

קפטן הפועל באר שבע לשעבר הפציץ בתחפושת של אלזה, משפחת בוזגלו בחרה תחפושת מקורית, שי זהבי התחפשה לג'וקר ומקסים פלקושצ'נקו לאל יווני. מצעד התחפושות לפניכם

(גודל טקסט)

כוכבי ליגת העל וילדיהם לא נתנו לאיום הקורונה להרוס להם את החג הכי צבעוני בשנה, חג פורים. כמיטב המסורת, התחפושות היו אקסטרה מושקעות, כאשר מי שבלט מעל כולם ללא ספק הוא שחקן העבר של הפועל באר שבע, מאור מליקסון, שיחד עם בתו בת השלוש אורי התחפש לסרט האהוב ביותר על הילדים: "לשבור את הקרח". מליקסון שיתף פוסט בו הוא ובתו מחופשים לאלזה ואנה וכתב: "אבא, אני אנה אבל מי יהיה אלזה? תחזיקי לי את הקולה זירו".

חוץ מקפטן העבר של האדומים מהנגב, שי זהבי התחפשה בסוף השבוע האחרון בהרכב חסר לאור העובדה שבעלה ערן שוהה במחנה אימונים עם קבוצתו גוואנגז'ו ר.פ. שי הפציצה בתחפושת מדהימה של הג'וקר וכל מילה מיותרת.

מירן ומאור בוזגלו, ביחד עם הילדים, התחפשו לצעצועי "הבוזגלוס" בתחפושת מקורית בשחור-לבן, רוי ורד היורש של אבא עידן התחפש לסימבה, אבי ריקן, גיא חיימוב ואיתי שכטר תיעדו באינסטגרם את הילדים והעלו את רף ההשקעה גם השנה, ומקסים פלקושצ'נקו הפתיע בתחפושת אל יווני, או אל אוקראיני, כפי שהגיב לו דוד קלטינס חברו. מצעד התחפושות של ליגת העל לפניכם.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי