הלם: אחות של כוכב הכדורגל קיימה יחסי מין בתכנית ריאליטי

איבנה איקרדי
איבנה איקרדי | עמוד האינסטגרם של איבנה איקרדי

אחוזי הרייטינג של הישרדות ספרד התפוצצו לאחר שאיבנה איקרדי והוגו סיירה עשו סקס על החול לעיני המצלמות. לירון שרון עם הפרטים על הסיפור המסעיר שהאח הגדול, מאורו, בוודאי לא אהב

(גודל טקסט)

אחרי שסיפרנו לכם בחודש שעבר כי איבנה איקרדי, אחות של מאורו איקרדי מפריז סן ז'רמן, החלה קשר רומנטי על האי ב"הישרדות 2020", התכנית שמשודרת בימים אלו בספרד עוררה סערה גדולה. איקרדי הצעירה תפסה את מלוא תשומת הלב אחרי שנתפסה מתמזמזת עם כוכב רשת ספרדי בשם הוגו סיירה על החול החם, אולם אמש (ראשון) היא עברה כל גבול אפשרי. אם חשבתם שוונדה איקרדי פרובוקטיבית, חכו שתשמעו מה עשתה איבנה בת ה-24.

האהבה והתשוקה מסתבר עלו על גדותיהם עם הזוג שעושה הכי הרבה רעש בספרד, כי הסיפור הרומנטי שלהם הגיע לנקודת רתיחה והשניים התוודו: "אם נהיה שעה בלי מצלמות, אנחנו לא צריכים יותר מזה". לבסוף הם בכלל לא היו זקוקים לזה. אחרי שבוע שהיו פרודים בעקבות משימה במסגרת המשחק הטלוויזיוני, נפגשו השניים שוב אחרי שזכו במשימה. כוכב הרשת רצה לנצל את המצב בכך שביקש מחבריו לשבט לתת לו לישון עם אחותו של איקרדי הרחק מהם, כדי ליצור רגע אינטימי עם הארגנטינאית בזמן שכולם ישנים. מסתבר שכך בדיוק היה והשניים בילו ערב סוער על חוף הים בהונדורס מתחת לשמיכות וקיימו יחסי מין על החול, כשהמצלמות היו שם כדי לתעד.

האם זה הגיוני שהתשוקה הכריעה את אחותו של הכדורגלן המפורסם, עד כדי כך שלא הצליחה להתאפק וביחד עם בן הזוג שלה היא מככבת בכל מדורי הרכילות באירופה ובארגנטינה? כנראה שכן, כי אחוזי הרייטינג של הישרדות 2020 התפוצצו כשהפרק שודר ותתפלאו לשמוע שיום למחרת איבנה אפילו זכתה בשרשרת החסינות, כך שהיא תמשיך להיות הדמות הכי מעניינת על האי. כשלסקס היא כבר לא מתגעגעת, איבנה סיפרה שעל האי, בתור אחת שגרה שנים באיטליה, מה שהיה הכי חסר לה זה פיצה! מעניין מאוד מה יש לגיסתה ולאחיה הגדול להגיד אחרי קיום יחסי מין בתכנית ריאליטי. כידוע וכפי שפורסם כאן במדור, היחסים בין האחים איקרדי לא ממש טובים בלשון המעטה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי