מי בובת הברבי של ליגת העל?

מירן בוזגלו
מירן בוזגלו | אינסטגרם

הדוגמנית בר זומר, שהשתחררה מבידוד לפני מספר ימים, הרימה מסיבת פורים ורודה ומושקעת במיוחד בקונספט 'ברבי' בהשראת מותג הטיפוח החדש שלה. כל המי ומי הגיעו

(גודל טקסט)

הדוגמנית היפהפייה ואחת האהובות על ניימאר, בר זומר, היא לא רק הפרזנטורית של "מגנוליה" ישראל, חברתן הקרובה של נטע אלחמיסטר וקורל סימנוביץ' ושורדת לשעבר – היא גם השתחררה מבידוד לפני מספר ימים ואמש (שני) הספיקה להרים מסיבת פורים מושקעת ביותר ביחד עם הסוכן שלה ושל חברותיה הפוטוגניות, שי אביטל. הקונספט של המסיבה הוורודה היה 'ברבי', בהשראת מותג הטיפוח החדש של הדוגמנית הבלונדינית הנקרא 'Barbiz'.

זומר ואביטל חזרו משבוע האופנה באיטליה ולכן נדרשו לשהות בבידוד עוד לפני האירוע שהתקיים ברידינג בתל אביב, אבל זה ממש לא הפריע להם להפיק מסיבה מטורפת אליה הגיעו כל המי ומי. קורל ונטע בלטו בהיעדרותן, אך הייתה נציגות מאוד מרשימה לכדורגל הישראלי. ראשונים הגיעו בתחפושת זוגית מושלמת מירן ומאור בוזגלו, כשהם מחופשים לברבי וקן מהאגדות. מירן בחרה ללבוש חליפה נוצצת עם מעיל פרווה בעיצובה של אתי נמני אחותה. חוץ מהם, גם שי זהבי עלתה על הביגוד הוורוד מצוידת בפאה בלונדינית ארוכה במיוחד והשאירה אותנו פעורי פה. שי הגיעה ללא ערן זהבי בעלה, שעדיין שוהה בדובאי במסגרת מחנה האימונים של גוואנגז'ו ר.פ קבוצתו. במקומו, שי הגיעה עם שלל חברותיה והגיסים, אבי ושני זהבי.

נטע אמנם נעדרה מהמסיבה בעקבות צילומים בצפון כפי שנודע למדור, לא זכינו לראות אותה בתחפושת של ברבי ואת רמי גרשון שלה בתחפושת קן, אבל ספיר אלחמיסטר, אחותה הצעירה הגיעה עם שחקן הכדורגל הפרטי שלה, תומר אלוף, לאירוע עמוס הדוגמניות. גם הגולסטאריות אירית רחמים ולי ברקוביץ', בתו של אייל ברקוביץ', הגיעו להרים. עוד מישהי שהפציצה בתחפושת מבריקה היא ספיר יודשקין יצחקי, שביחד עם חברותיה הדוגמניות התחפשו לאחיות קרדשיאן לבושות ורוד בניחוח הברביות. אהבנו.


שי זהבי (אינסטגרם)


בר זומר ואירית רחמים בלוק ברבי ורוד במיוחד (צילום: אינסטגרם)


ספיר אלחמיסטר. ייצגה בכבוד את המשפחה בלוק צחור (צילום: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי