שתי טיפות מים: אתם חייבים לצפות בחקיינית של קורל סימנוביץ'

קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו
קורל סימנוביץ', סרג'י רוברטו | דיוויד גולן

אין אחד שלא מכיר את הדוגמנית המצליחה שלנו בברצלונה ובת זוגו של סרג'י רוברטו, אבל הגיע הזמן שתכירו גם את טל לוי - כוכבת עולה בתעשיית הבידור שלנו ומי שמבצעת חיקוי מושלם של הזוג הנוצץ

(גודל טקסט)

אין לנו מושג איך פספסנו אותה עד עכשיו, אבל אתם מוכרחים להכיר את הדבר הבא בתעשיית הבידור בישראל. הגענו אליה בזכות חיקוי היסטרי ששיגע את המדינה של לא אחרת מקורל סימנוביץ' שלנו. קוראים לה טל לוי, היא שחקנית וקומיקאית מהיותר מגניבות ומצחיקות שיצא לנו להיתקל בהן והיא צוברת תאוצה ברשת כבר עם למעלה מ-21 אלף עוקבים אדוקים כולל נציגות מליגת העל דוגמת ליאן וטל בן חיים, נטלי דוידזאדה ואלכסנדרה כהן.

את קולה הדק של קורל סימנוביץ' כולנו מכירים, אבל טל לוי כנראה צפתה בהרבה שעות של קורל ברשתות החברתיות ובראיונות עמה והחליטה לחקות אותה שרה את שירו של עומר אדם "תגידי לי שטוב לך" בו אשתו של סרג'י רוברטו גם מככבת כזכור. לוי זכתה למאות תגובות, רובן חיוביות, "כישרונית" "הכי מדוייקת שיש" וכדומה, אך קורל שלנו נמנעה מלהגיב למרות שהייתה מתוייגת בפוסט. מי שדווקא כן הגיבה הייתה אימו של דור רפאלי, האקס המיתולוגי של הדוגמנית הישראלית, ציפי רפאלי, שאהבה מאד את החיקוי.

לוי לקחה חלק במסיבת יום ההולדת האחרונה של האם והסוכנת של בר רפאלי, ככה שהיא גם כבר ממונגלת בקרב אנשי התעשייה החזקים בישראל. זמן קצר לאחר הלידה של קאיה, בתם הבכורה של סרג'י וקורל, שיתפה הקומיקאית חיקוי נוסף שלהם בראיון משותף משעשע בו אפילו הכלב המשותף שלהם, באלו, זכה לחיקוי. המדור בדק וסימנוביץ' טרם הגיבה גם לסרטון הזה. מעבר לחיקויים של קורל, לוי מזוהה בעיקר עם החיקוי של אביבית בר זוהר, אותה זכתה לפגוש אתמול (שלישי) ב"דוח היומי" של רשת תחת הכותרת "כשהמקור והחיקוי נפגשים". המדור מקווה מאד שהחקיינית תזכה לפגוש גם את קורל בביקורה הבא בישראל! כי אם אנחנו היינו חלק מארץ נהדרת, כבר היינו מסמנים חזק את השחקנית הכישרונית. תזכרו מה אמרנו לכם.

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

☀️

A post shared by TAL LEVI (@tal.levi_) on



מאות עוקבים חושבים שהחיקוי מדוייק ושהן אפילו דומות! החיקוי של קורל סימנוביץ' וסרג'י רוברטו (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי