איזה חום: תראו מה נטע אלחמיסטר מכינה לקיץ

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | גיל חיון

הדוגמנית פספסה את המסיבה של בר זומר בכדי לנסוע לכנרת יחד עם שותפתה נועה בני ולצלם את קולקציית הקיץ של מותג בגדי הים שלהן - banahot

(גודל טקסט)

וכרים שסיפרנו לכם שנטע אלחמיסטר בלטה בהיעדרותה ממסיבת הפורים המטורפת שארגן הסוכן שלה שי אביטל וחברתה הקרובה בר זומר ביום שני האחרון? אז תסמכו על אשתו של רמי גרשון שהייתה לה סיבה מאוד מוצדקת לפספס את החגיגה הכי צבעונית בשנה האחרונה. נטע, ביחד עם שותפתה נועה בני, נסעה לכנרת לצלם את קולקציית הקיץ של מותג בגדי הים שלה ושל בני – banahot. השתיים ניצלו את הימים השמשיים של חודש מרץ על מנת לצלם את הדגמים הלוהטים של קיץ 2020 במלון "סטאי כנרת".

כשכל העולם חרד לעתיד בעקבות ההתפשטות המטרידה של נגיף הקורונה, אירועים מתבטלים בכל מקום, אלפי אנשים בבידוד – נטע שלנו ממשיכה להוכיח שהיא חיית עבודה ומשדרת עסקים כרגיל. הדוגמנית הציגה את דגמי הביקיני החדשים של הקיץ בגזרתה המושלמת לצידה של בני ושלל דוגמניות בכל הצבעים והגדלים. לא נשכח את תצוגת האופנה של השתיים בשנה שעברה שהסתיימה עם הופעה של נטע את נועה לצידה של נטע ברזילי בבגדי ים צהובים. השנה לצערנו ולצערן של היזמות הצעירות, שבוע האופנה נדחה למועד אינו ידוע בעקבות הקורונה.

את ארבעת הימים האחרונים בילתה נטע בכנרת בצילומים ויש לכם ניחוש מי ליווה אותה? הכדורגלן הפרטי שלה הגיע לתמוך בדוגמנית שלו, נהנה מהשמש החמימה ואפילו עזר לצלם מהצד – כפי שתוכלו לשמוע בסרטוני הסטורי של אלחמיסטר. אנחנו כבר מכינים את עצמנו לקראת השיזוף ומתפללים לימים טובים ובריאים יותר.

View this post on Instagram

SS20 collection!!!! @bananhot #newcollection

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

View this post on Instagram

NEWWW @bananhot #2020collection

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

View this post on Instagram

עדכון לגבי שבוע האופנה בתל אביב: #Repost @fashionil.tv ・・・ בעקבות הקורונה: שבוע האופנה תל אביב 2020 נדחה! מוטי רייפ המפיק הראשי והיזם של שבוע האופנה תל-אביב 2020: "שבוע האופנה תל אביב 2020 נדחה למועד חדש שייקבע בהמשך. אנו נאלצים לדחות את שבוע האופנה תל אביב 2020, בעקבות משבר הקורונה העולמי למען בריאות הציבור. המועד החדש של שבוע האופנה ייקבע בקרוב. ההחלטה על דחיית שבוע האופנה נעשתה בלב כבד ומתוך אחריות לציבור בעקבות המצב. אני מאחל לכל בית ישראל לשמור על בריאותו. אמן וכל עם ישראל ייצא ביד איתנה מהמשבר העולמי שפוקד אותנו. אין לי ספק, ש"שבוע האופנה תל אביב" יחזור בקרוב בעוצמה גדולה ומשובחת, ונוכל לשמוח עם האופנה הישראלית המצוינת שלנו". מחכים לכם בערוץ האופנה הישראלי, 35 בהוט, 38 ביס @fashionweektelaviv @mottyreif #שבועהאופנה

A post shared by Noa Beny (FAN PAGE) (@noabeny.il) on


אי אפשר לעצור את המכונה. נטע אלחמיסטר לוהטת (צילום: אינסטגרם) 

גם רמי גרשון הגיע לתמוך ביפה שלו (צילום: אינסטגרם) 

לא הצליח לחמוק מעדשת הסטורי (צילום: אינסטגרם) 


כל אחת יכולה ללבוש את בגדי הים של נטע אלחמיסטר (צילום: אינסטגרם)


הולך להיות קיץ חם. נטע ונועה מדגמנות (צילום: אינסטגרם) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי