בת הזוג העיתונאית של רוגאני בבידוד מיידי

מישלה פרסיקו, דניאלה רוגאני
מישלה פרסיקו, דניאלה רוגאני | אינסטגרם

מישלה פרסיקו, חברתו של בלם יובנטוס שנדבק בנגיף הקורונה, נאלצה להישלח להסדר. האבסורד - יום לפני שהתברר שרוגאני נדבק היא פרסמה סרטון ארוך באינסטגרם וביקשה לציית להוראות משרד הבריאות

(גודל טקסט)

אתמול (רביעי) קיבלנו את הבשורה על הכדורגלן הראשון שנדבק בנגיף הקורונה, כאשר יובנטוס פרסמה הודעה רשמית וסיפרה כי בלמה דניאלה רוגאני בן ה-25 חלה בווירוס. בעוד הבשורה טלטלה את הכדורגל האיטלקי ואת כל עולם הספורט, בת הזוג של הכדורגלן, העיתונאית מישלה פרסיקו, דוגמנית יפהפייה בת 28, נשלחה לבידוד בדירתם שבטורינו כפי שדווח בתקשורת בארץ המגף.

השניים כאמור מתגוררים במדינה הכי נגועה בנגיף אחרי סין, והאבסורד הוא ש-24 שעות לפני שהתברר כי הבלם נשא של הנגיף, בת הזוג שלו דיברה בסרטון וידאו ארוך בחשבון האינסטגרם שלה על החשיבות של הציות להוראות משרד הבריאות. כמעט 600 אלף איש עוקבים אחרי העיתונאית שעובדת כמגישה בטלוויזיה האיטלקית ויש לה גם תואר בשפות, וכשהמליצה לעוקביה לא לצאת מהבית ולהעביר את הזמן בכל מיני דרכים יצירתיות, עוד לא היה לה מושג שבן הזוג שלה נדבק בעצמו. כעת גם מישלה תצטרך לשהות בבידוד ותקווה שלא נדבקה מהחצי השני שלה.

רוגאני והפצצה הבלונדינית שלו נפגשו במשחק טניס באופן רנדומלי, וזמן קצר לאחר מכן היא נשלחה ע"י הטלוויזיה האיטלקית לסקר את הקריירה הפורחת של הבלם הצעיר. רוגאני כבר הוסיף אותה בפייסבוק, ולטענתה מאותו הרגע הרומן ביניהם החל. לזוג שמתגורר בדירה מפוארת בטורינו יש כלב פודל בשם דורי ורק לפני שלושה חודשים, בדצמבר האחרון, רגע לפני התפרצות הקורונה, העיתונאית -מגישה-דוגמנית חשפה כי היא רוצה להתחתן עם בן הזוג שלה שצעיר ממנה בשלוש שנים כפי שדיווחו ב'סאן'.

לאחר התגובה הראשונה של רוגאני, שצייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא "בסדר ורוצה להרגיע את כל מי שדואג לי", כעת נמתין לתגובתה של בת הזוג מהבידוד. מבטיחים לעדכן.

לפני 24 שעות, מישלה פרנסיקו קוראת לעוקבים שלה להיזהר מהנגיף ולשמור על הכללים (צילום: אינסטגרם) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי