ספיר ינקו: "הקורונה לא מפחידה אותי כמו השעמום"

ספיר ינקו
ספיר ינקו | אינסטגרם

אשתו של אריק ינקו הצטערה לקבל את הבשורה שתאלץ ללמוד מהבית ומקפידה למדוד חום מדי יום כדי לוודא שהכל בסדר. ומה היא חושבת על ההחלטה לדחות את משחקי ליגת העל?

(גודל טקסט)

אשתו של אריק ינקו, שוערה של הפועל תל אביב, ספיר ינקו (יולי) חוששת מהתפשטות נגיף הקורונה ברחבי המדינה, אבל אפילו חוששת עוד יותר מהשעמום. הסטודנטית לחינוך והוראה הצטערה לקבל את הבשורה שעד חג הפסח לפחות, הלימודים באוניברסיטאות נדחו והיא תאלץ ללמוד מהבית. רגע לאחר מכן, גם הכדורגלן שלה וכל שחקני ליגת העל בכדורגל ובכדורסל קיבלו את הבשורה שלפחות עד סוף חודש מרץ, אין משחקים והפעילות הוקפאה.

אשתו היפהפייה של ינקו אמנם חוששת מהשעמום בבית במקרה שנזדקק כולנו לבידוד ביתי של 14 ימים, כפי שעושים 60 מיליון אזרחי איטליה, שם הנגיף התפשט בקצב מסחרר, אבל מקפידה למדוד חום מדי יום רק כדי לוודא שהכל בסדר. "רק בריאות לכולנו. אמן שזה יהיה כבר מאחורינו, בחדשות אמרו שזה יכול לקחת שנה – אני אשתגע!",סיפרה ספיר למדור והוסיפה לגבי ההחלטה לדחות את משחקי ליגת העל: "לדעתי זה נכון, כי אם אחד בכדורגל הישראלי נדבק – כולם נדבקים. עדיף ללכת על הצד הבטוח".

חוץ מנציגת האדומים, נשים נוספות הביעו את דעתן על התפשטות נגיף הקורונה בארץ ובעולם. בלונדון, שם גם משחקי הפריימרליג נדחו, שונית חמד שיתפה בסטורי שלה את ההצטיידות הביתה למקרה של בידוד אפשרי תחת הכותרת "בלי פאניקה". גם הדס אסולין, זוגתו של מאור קנדיל העלתה צילום מסך של מדפי הסופר הריקים ממוצרים בסיסיים כמו נייר טואלט. "השתגענו", כתבה אשת הכדורגלן של מכבי תל אביב. סינדי חיימוב, אשתו של גיא חיימוב, שוערה של מכבי חיפה שנמצא בשיקום אחרי ניתוח בכתף, התחברה מאד לעובדה ש"אולי הקורונה המפחידה הזאת שצצה בעולם היא הדרך להגיד לנו להירגע ולעצור את הסחרור הזה שנכנסנו אליו. את מירוץ העכברים האינטנסיבי שכולנו חיים בתוכו". שנדע רק בריאות.


רק כדי להיות בטוחה. ספיר ינקו מודדת חום (צילום: אינסטגרם) 

"מפחדת מהשיעמום יותר מהקורונה". ספיר ינקו לומדת מהבית (צילום: אינסטגרם) 

 

שונית חמד מצטיידת למקרה שהבידוד יגיע גם לאנגליה (צילום: אינסטגרם) 

 

אין נייר טואלט בסופר. הדס אסולין של מאור קנדיל משתפת (צילום: אינסטגרם) 

 

תמיד מסתכלת על הצד החיובי. סינדי חיימוב (צילום: אינסטגרם) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי