קורל סימנוביץ' שולחת מסר לאזרחי ישראל

קורל סימנוביץ'
קורל סימנוביץ' | אינסטגרם

היישר מביתה בברצלונה, הדוגמנית ניצלה את הזמן שהתפנה לשיחה עם מאות אלפי עוקביה וגם שיתפה את בעלה סרג'י רוברטו, שסיפק לנו רגע נוסף של עברית

(גודל טקסט)

"בדרך כלל אני לא מדברת פה באינסטגרם, אבל בגלל כל המצב הרבה מכם שואלים לשלומי כשאני נמצאת בספרד, אז חשוב לי לומר שאנחנו בסדר ותודה רבה על הדאגה. אנחנו נשארים בבית כמה שיותר, ומנסים לשמור על עצמנו. אני מקווה שגם אתם עושים את זה שם בישראל. אני מאחלת לכולם בריאות, בבקשה תקשיבו לכל ההוראות ותהיו זהירים". כך פתחה אתמול (שבת) את הסטורי שלה הנציגה שלנו בברצלונה, קורל סימנוביץ' שביקשה ממאות אלפי עוקביה לגלות אחריות לאור התפשטות נגיף הקורונה.

אשתו של סרג'י רוברטו גם הוסיפה שהיא חושבת שכדאי להישאר כמה שיותר בבית, גם אם לא חלה הוראה מפורשת להיכנס לבידוד כולל. "תנסו להישאר בבתים כמה שיותר, תשמרו על עצמכם ועל האנשים שחשובים לכם. עכשיו כשיש לי קצת זמן פנוי אתם מוזמנים לשאול אותי שאלות על המצב ובכלל על דברים אחרים שכיף לדבר עליהם", הוסיפה הדוגמנית. העוקבים האדוקים של הישראלית היפייפיה כמובן קפצו על המציאה, הפציצו אותה בשאלות וקיבלו יופי של תשובות מהדוגמנית בת ה-28.

בין השאלות המעניינות שנשאלה סימנוביץ', אפשר היה למצוא מישהי שהתפשטות הנגיף גרמה לביטול החתונה שלה: "אני מאחלת לך שתהיי חזקה, ותחשבי על זה שגם אפשר לדחות חתונה, ושעשית הכל כדי שכולם יהיו בריאים ככה שהכל בסדר. אז לך ולכל מי שהיה צריך לדחות את החתונה שלו בעקבות המצב – תהיו חזקים והכל זה לטובה", אמרה סימנוביץ'.

איך היא וסרג'י מעבירים את הזמן בבית: "חבר הציע לי לעשות רשימה של דברים שאנחנו אף פעם לא מספיקים לעשות כמו לסדר את הארון, לעשות אלבומים. זה אחלה רעיון ואני הולכת לערוך רשימה כזאת".

המלצות לסדרות וסרטים: "סיימתי את העונה השלישית של פאודה – סדרה מעולה שחובה לצפות בה. אתמול התחלנו לצפות בעונה השלישית של Elite".

מתגעגעת לישראל? "אני מאד מתגעגעת לארץ. אני אמורה להגיע לפסח, בואו נחזיק אצבעות שהכל יהיה בסדר עד פסח ואני אוכל לבוא ולחגוג עם המשפחה שלי".


גם בספרד החלה מורגשת?
"מורגשת, מורגשת מאד. אתמול ושלשום הייתי בסופר והוא היה ריק ממוצרים! אנשים בהיסטריה. גם הרחובות ריקים. אני מאד מקווה שזאת רק היסטריה רגעית ושכל הדבר הזה יסתיים כמה שייתר מהר".


קורל עונה על שאלות העוקבים. "המחלה מורגשת פה מאד" (צילום: אינסטגרם)

קורל אף שיתפה כי עוקביה חושבים שזה בדיוק הזמן ללמד את סרג'י לדבר עברית. "מה קורה", אמר שחקנה של ברצלונה למצלמה, ואשתו חשפה שהוא דווקא מעדיף לשחק פלייסטיישן מאשר לדבר עברית! חוץ מזה, הדוגמנית שאלה את עוקביה אם לדעתם כדאי לה לפתוח טיק טוק עם בעלה הקטלוני, שגילה לה על הדרך כי כבר יש לו חשבון טיק טוק! כלומר רק בזכות השאלות קורל גילתה שלכדורגלן שלה יש חשבון ברשת החברתית החדשה – ושהוא עוקב רק אחרי אחותה!

גם הקשר ההתקפי של בארסה לא נשאר אדיש ושיתף תמונה שלו עם קאיה, בתם בת החמישה חודשים, תמונה שעדיין לא חושפת את פניה כמובן, וכתב: "עכשיו זה הזמן לגלות אחריות יותר מתמיד ולהישאר בבית לטובת כולם. אני גם רוצה לשלוח כוחות לכל מי שנדבק". בואו נתפלל כולנו יחד שהמצב של החיים הרגילים שלנו יחזור במהרה, סרג'י וקורל יוכלו להגיע לפסח, ואנחנו נחזור ליהנות מכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי