הסרטון הוויראלי של הכדורגלן מהבידוד כובש את העולם!

אלכס אוקסלייד צ'מברליין, פרי אדוארדס
אלכס אוקסלייד צ'מברליין, פרי אדוארדס | TOLGA AKMEN/AFP via Getty Images

אלכס אוקסלייד צ'מברלין ובת זוגו פרי אדוארדס הוכיחו לעוקביהם שלהיות בבית זה לא דבר כזה נורא, בסרטון בו הם רוקדים בתיאום מוחלט על גרם המדרגות שבביתם הלונדוני. האוהדים הגיבו: "צעד נוסף והלכה לו הברך"

(גודל טקסט)

אלכס אוקסלייד צ'מברליין, קשרה ההתקפי של ליברפול ונבחרת אנגליה, לא תיאר לעצמו שהשם שלו יהיה בכותרת כבר למעלה מ-24 שעות בכל מקום, בכל אתר, ובכל מהדורת חדשות באירופה בעקבות סרטון שהוא וחברה שלו שיתפו מהבידוד בביתם. פרי אדוארדס, היא זמרת בריטית מגה מפורסמת, חברה בלהקת 'ליטל מיקס' והיא בת זוגו של הכדורגלן בן ה-26. עובדה המסבירה היטב את הסרטון שבחרו לשתף השניים מהבידוד על מנת להוכיח למיליונים שעוקבים אחריהם ש"בידוד נגד התפשטות נגיף הקורונה הוא לא כזה נורא", כפי שכתב הכדורגלן בחשבון האינסטגרם שלו.

מי שמכונה 'השור' והזמרת הבלונדינית שלו שיתפו סרטון בו הם רוקדים בתיאום מוחלט על גרם המדרגות שבביתם הלונדוני. "בידוד עצמי יכול להיות כיף" כתבה פרי, זוגתו של צ'מברלין שאגב, מכפילה אותו במספר העוקבים באינסטגרם. הוא עם 4.5 מיליון, והיא כמעט עם עשרה! אוהדי המעריצים התמוגגו מהזוג הצעיר ומהריקוד הסוער שלהם שנמצא בכל מקום מאז שהועלה לרשת, אך מי שפחות אהבו את ההשתגעות הביתית של השניים היו אוהדי ליברפול. האוהדים האנגלים זוכרים את רזומה הפציעות של הקשר ההתקפי ורבים מהם כתבו כתגובה: "תזהרי עליו שלא ימתח לנו את שריר הירך האחורי! אנחנו צריכים אותך שור".

אחרים כתבו: "צעד נוסף למעלה במדרגות והלכה הברך". השור וחבריו האדומים, מובילים את טבלת הפריימרליג, אבל נמצאים בסכנה לאבד את התואר המיוחל במידה והמשך הליגה תתבטל. בינתיים, כשאין כדורגל, וצ'מברליין בכלל מבודד בגלל הקורונה, אין כל רע בקצת הומור בריקוד עם חברה שלך, שגם על הדרך מכניס לכושר ומשפר את מצב הרוח המדוכדך של כולנו בעקבות המצב.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי