דווקא אחרי המחווה של אשתו: מוראטה "פרש" מהאינסטגרם

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | אינסטגרם

אליס קמפלו כתבה פוסט מרגש על החלוץ לכבוד יום האב, אך הספרדי החליט מיד לאחר מכן לנטוש את הרשתות החברתיות "לפרק זמן בלתי מוגבל". מה הסיבה לצעד הדרמטי?

(גודל טקסט)

בסוף השבוע ציינו באירופה את יום האב. אחד הזוגות האהובים ביותר בעולם הכדורגל הוא חלוץ אתלטיקו מדריד אלברו מוראטה ואשתו היפהפיה אליס קמפלו.  הדוגמנית האיטלקייה ואם ילדיו כתבה ברכה מרגשת: "כמה רצינו אותם, בילינו שעות בחלומות על איך נהיה משפחה. אתה בדיוק האבא שתמיד חלמתי שיהיה לילדיי. אני גאה בך על איך שהתפתחתה ושמת אותנו במרכז חייך. אני זוכרת כשהיינו בבית החולים והם נולדו, כמה התרגשת, כמה בכית וכמה כוח נתת לי".

קמפלו המשיכה: "לא עצרת לרגע. החלפת חיתולים, הראית אותם לכולם בגאווה, היית אב במשרה מלאה. כל הפחדים שלך על זה שלא ידעת איך להתמודד עם יצורים קטנים וחמודים נעלמו תוך שנייה. אני בטוחה שייגדלו בקרוב יספרו כמה הם גאים בך".

החלוץ הגייב מייד: "תודה רבה לך על המילים האלה, אני אוהב אותך כל כך". אלא שזמן לא קצר לאחר מכן, מוראטה הודיע: "אני נוטש את הרשתות החברתיות ללא הגבלת זמן. תודה רבה לכולם, אני שולח חיבוק".

המהלך הפתיע את 11 מיליון עוקבים של החלוץ שהסביר: "שום דבר לא קרה, הכל בסדר ברוך השם, זו הסיבה היחידה". בצילום שהעלה לסטורי שלו ניתן היה לראות שמוראטה בזבז ביום קרוב לחמש שעות על שיטוט ברשתות החברתיות. הפוסט האחרון שלו היה גם כן ביום האב: "אני מקווה שהילדים שלי יהיו גאים בי כמו שאני גאה בך, תודה שעזרת לי להגשים את החלומות שלי, אני אוהב אותך מאוד, אבא". מאז, מוראטה אכן לא פרסם דבר. האם הוא יחזיק מעמד?

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Quanto li abbiamo desiderati… passavamo le ore a sognare come sarebbero stati e come saremo stati noi come famiglia. Loro sono esattamente come li volevamo e tu sei esattamente il padre che ho sempre sognato per i miei bambini. Sono orgogliosa di te, di come sei cresciuto, di tutto quello che fai per noi e di come ci metti al centro della tua vita. Ricordo ancora quando eravamo in ospedale e sono nati, quanto eri emozionato, quanto piangevi e quanta forza mi davi. Non stavi fermo neanche un secondo: cambiavi pannolini, li coccolavi, li facevi vedere a tutti súper orgoglioso… tutte le tue paure di non sapere cosa fare con degli esserini così piccoli sono scomparse in un secondo e sembrava fossi nato per fare il padre. Sono sicura che tra poco potranno dirti loro quanto sono orgogliosi di te e ringraziarti per quello che fai. Ti amiamo tanto @alvaromorata

A post shared by Alice Campello-Morata (@alicecampello) on

ההסבר של מוראטה (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי