"הולק התחתן עם האחיינית של גרושתו"

הולק
הולק | מסך

דיווח: שמונה חודשים לאחר שנפרד מאם ילדיו אירן סוזה, הכוכב הברזילאי נישא לבת משפחתה. בארגנטינה סבורים שהשניים האיצו את הנושא בגלל בעיות ויזה

(גודל טקסט)

טלנובלה תוצרת ברזיל. "הכדורגלן הולק התחתן עם האחיינית של אשתו לשעבר", כך דווח היום (שני) במספר כלי תקשורת שונים. הכוכב בן ה-33, שהתגרש בחודש יולי האחרון מאירן סוזה (אם שלושת ילדיו) אחרי 12 שנות זוגיות, נישא ללא אחרת מאשר בת משפחתה איתה הוא התחיל לצאת זמן קצר לאחר אותה פרידה.

"אין לי מה להסתיר", התעקש בזמנו הולק כשנשאל על כך. אחד מהמקורבים אליו סיפר: "הוא בן אדם שאוהב שקיפות, הוא נמנע משקרים ומהערות זדוניות. אל תשכחו שהוא כבר מיולי פרוד מאשתו וגם קמילה, אשתו הנוכחית, הייתה רווקה".

כידוע, הולק משחק בשורות שנחאי הסינית והוא ואשתו הטרייה מתגוררים יחדיו בעיר. לפי דיווח אחר שפורסם בעיתון הארגנטינאי 'Infobae', הנישואים הפתאומיים נבעו גם מהעובדה שקמילה הייתה זקוקה לוויזה כדי להישאר במדינה.

עוד נכתב כי גרושתו של הולק והאחיינית שלה נהגו לבלות יחדיו זמן איכות ונחשבו לחברות טובות, אולם לאחר שהסיפור יצא לאור, אירן מחקה מהרשתות החברתיות את כל התמונות המשותפות שלה ושל קמיליה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי