סיבה טובה לשמוח: בת בכורה נולדה למסוט אוזיל

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | David Ramos/Getty Images

קשר ארסנל עובר שנה וחצי קשה במיוחד, אבל דווקא בעיצומה של "פגרת הקורונה" אישר יחד עם אשתו, בעברה "מיס טורקיה", הם בישרו לעולם על הלידה המרגשת. אז איך הם קראו לבתם?

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

זה לא סוד שמדובר בעונה קשה נוספת שעוברת על מסוט אוזיל, קשר ארסנל שרק מאז פיטורי אונאי אמרי החל לשחק, אלא שהתקופה הטובה שהחלה תחת המאמן הזמני פרדי ליונברג ונמשכה עם המנג'ר הנוכחי מיקל ארטטה נעצרה בעקבות פגרת הקורונה. כלל לא ברור אם אוזיל יזכה לשחק במדי ארסנל פעם נוספת, מכיוון שגם בקיץ הקרוב מעריכים בממלכה שבמועדון יראו לו את הדרך החוצה, דבר שבקיץ האחרון לא עבד והוא נשאר, אבל לפחות בשבועות האחרונים יש לו סיבה אמיתית לשמוח – על אף התקופה הקשה שעוברת על העולם כולו בעקבות התפרצות הקורונה.

מסוט אוזיל ואשתו אמין, בעברה "מיס טורקיה", הודיעו ברשתות החברתיות על לידתה של אדה, הבת הבכורה של הזוג. הזוג ציפה בשבועות האחרונים ללידה ואפילו קיבל אישור להחמיץ את משחק הליגה האירופית נגד אולימפיאקוס בחודש שעבר, אבל רק אתמול הם אישרו את הולדת בתם: "תודה לאל הילדה שלנו 'אדה' נולדה בריאה ושמה".

אוזיל, שהגיע לצפון לונדון מריאל מדריד ב-2013, סובל במועדון בשנה וחצי האחרונות, מאז עזב ארסן ונגר, אבל מתעקש לסיים את חוזהו המוערך בכ-15 מיליון ליש"ט לשנה. בטוויטר בירכו אותו על הולדת הבת ואף היה מי שכתב לו שהוא ואשתו מצפים לתינוק ביולי ושאם הוא יגיב הוא יוכל לבחור את שמו, והקשר לא איכזב והשיב: "עשינו עסק. לא אאכזב אותך. אני רוצה לדעת את מין התינוק ביולי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי