הצצה מיוחדת לשגרת חייהם החדשה של כוכבי מכבי נתניה

גיא מלמד, אביב אברהם, יונס מלדה
גיא מלמד, אביב אברהם, יונס מלדה | אודי ציטיאט

היהלומים ניצלו את פגרת הקורונה לראיון קצר עם סתיו פיניש, יונס מלדה, אביב אברהם ודולב אזולאי, שגרים ביחד. איך נראה היום שלהם, מי יוצא לסופר ומי מנקה ומה הכי מפריע להם? אל תחמיצו

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

במכבי נתניה ניצלו את פגרת הקורונה וסיפקו היום (שני) הצצה מיוחדת לשגרת חייהם החדשה של הכוכבים הצעירים של המועדון.

כאן גרים בכיף סתיו פיניש ויונס מלדה

איך נראה היום שלכם במסגרת ההגבלות?
סתיו: "השגרה החדשה שנכפתה עלינו לא פשוטה לאף אחד, אבל אנחנו מנסים להפיק ממנה את המיטב. חלק גדול מהיום שלי מוקדש לשיחות חולין שביום יום לא תמיד מוצאים לזה זמן. כמובן שגם סוני, טלוויזיה ואימונים ביתיים".
יונס: "יש ניסיון לשמור על סדר יום אבל לא תמיד זה מצליח. אני קם ב-10:00 ומכין ארוחת בוקר. ב-13:00 אני עושה אימון ביתי. לקראת 16:00 אוכל ארוחת צהריים, מתקלח ואז כל אחד לפינה שלו. בערב עוד ארוחה ואחר כך טלוויזיה, כמו כולם".

עד כמה שונה הריחוק שלכם מהמשפחות מימים רגילים? עד כמה באמת מורגש הקושי?
‌יונס: "מאוד שונה ומאוד מורגש. ביום יום אתה עסוק ולא חושב על המשפחה בכל רגע נתון, בשונה מהימים האלה בהם יש המון שעות מתות לחשוב בשילוב של דאגה ופחד מהמצב. לא פשוט".
סתיו: "הריחוק הוא שונה, אנחנו מקפידים מאוד על הוראות משרד הבריאות בשביל לשמור על עצמנו אבל בעיקר על ההורים שלנו שהם מבוגרים יותר. הבריאות היא מה שעומד לנגד ענינו עם כל הקושי ואי הנוחות. יש שיחות וידאו ועם זה מסתדרים".

יש לכם רעיונות יצירתיים לאימון ביתי עבור הקוראים שלנו?
סתיו: "קחו שלושה-ארבעה חפצים שיש בבית – משקלים שונים כמובן, מזרן ודלגית שאלה דברים שכמעט בכל בית נמצאים ותבנו לעצמכם אימון ותרגילים שיתאימו לכם וישלבו גם כוח וגם סיבולת".
יונס: "הרעיון שלי הוא עבור מי שיש לו אח קטן, שימו אותו על הגב ותרדו לסקוואטים – ככה גם תתאמנו וגם תעסיקו אותו".

איך ייראה היום שאחרי הקורונה?
יונס: "אני מאמין בטוב תמיד וגם הפעם. כמובן שיהיו שינויים שאף אחד לא יודע כיצד הם יתבטאו אבל חלקם יהיו לטובה".
סתיו: "אני רואה את היום שאחרי באצטדיון היהלום עם יציעים מלאים באוהדים ששרים בקול את השירים האהובים על כולנו. זה הדבר שהכי חסר לי ואליו אני הכי מתגעגע".

הבית של דולב אזולאי ואביב אברהם

מה חלוקת התפקידים אצלכם בבית? מי מבשל, מי מנקה? מי האמיץ שיוצא לקניות בסופר?
דולב: "אני חייב להודות שיש בנינו שוויון מלא במטלות הבית ושנינו עושים את הכל. לרוב במטבח אני יותר דומיננטי אבל לפעמים אני משחרר ואביב אף פעם לא מאכזב – שקשוקה אש. ניקיונות וסופר אנחנו לגמרי ביחד".
אביב: "יש המון זמן פנוי ולנקות הפך פתאום לעיסוק מהנה. שמים מוזיקה ומנקים יחד. אותו דבר עם הסופר, אין גם ככה הרבה מה לעשות אז קניות הפכו לאטרקציה".

אימוני כושר הם חלק בלתי נפרד מהמקצוע שלכם, עד כמה אתם מצליחים להקפיד עליהם בתקופה הזו שגם חדרי הכושר סגורים?
אביב: "אנחנו מנצלים עד כמה שאפשר את מרחב ה-100 מטר שמותר כדי לרוץ ולעשות אימוני כוח. זה לא פשוט כי אנחנו רגילים לאימונים במתכונת שונה אבל זה מה יש ועם זה מסתדרים".
דולב: "אין ספק שלשמור על כושר טוב בימים אלה מצריך משמעת עצמית מאוד חזקה. יש לנו את יניב מדר מנהל הכושר של המועדון ששולח לנו תכנית אימון בית כל יום יחד עם ההרגלים והידע שצברנו משנים על גבי שנים של אימונים".

מה מוציא אותך מדעתך אצל השותף שלך? עד כמה המצב החדש חיזק את הקשר בניכם?
אביב: "הדבר שהכי מוציא אותי מדעתי אצל דולב הוא אי העמידה שלו בזמנים. אנחנו קובעים לו"ז מסוים וכמעט תמיד הזמנים הולכים לאיבוד בגללו – עד שהוא מתלבש, עד שהוא אוכל – אדישות בקיצור, אבל לא תמיד. הקשר ביני לבין דולב תמיד היה מצוין, השגרה החדשה גרמה לנו להיות המון זמן ביחד אז באופן טבעי חולקים יותר דברים ומדברים יותר, שזה לדעתי הדבר הכי טוב שיצא לכולנו מהתקופה הנוכחית".
דולב: "אין אצל אביב משהו שמעצבן אותי. מה שבעיקר מוציא אותי מדעתי זה שאביב שחקן פיפ"א חלש! אני רוצה יריב ראוי לטורניר ואין לי. אני ואביב בפיפ"א זה פחות או יותר כמו ברצלונה נגד מרמורק – קרשים לראש. אני ואביב היינו חברים טובים עוד הרבה לפני הקורונה אבל כמובן שהמצב החדש מחזק את הקשר הרבה יותר אם נרצה ואם לא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי