מאמא מיה: הדוגמנית שהישבן שלה מביא מזל לקבוצות כדורגל

לאורה ברגאטו
לאורה ברגאטו | טוויטר

לאורה ברגאטו, דוגמנית איטלקייה וחברה ותיקה של קשר מנצ'סטר יונייטד ג'סי לינגארד, התפרסמה לאחר שסדרת תמונות שלה במדי קבוצות הליגה האיטלקית עזרה להן לנצח

(גודל טקסט)

בזמן שאנגליה נמצאת בהסגר ומשחקי הפרמיירליג מושבתים, קשרה של מנצ'סטר יונייטד ג'סי לינגארד מעביר את זמנו בשיחות וואטסאפ עם הדוגמנית האיטלקייה הלוהטת, לאורה ברגאטו, שסיפרה לתקשורת האנגלית שהיא ולינגארד חברים טובים כבר שנים ואפילו היו בקשר במהלך מונדיאל 2018, כשהכדורגלן שהה עם ברוסיה עם נבחרת אנגליה. אבל מסתבר שמעבר לידידות, לאורה היא כנראה גם הקמע של לינגארד. או יותר נכון, הישבן שלה – שנותן מזל לקבוצות כדורגל.

ברגאטו פרצה לתודעה באיטליה לאחר ששיתפה סדרה של תמונות, נקרא לזה בגבה למצלמה, בהן היא לבושה במדים של קבוצות שונות בסרייה A. כל זה הצמיד לה את הכינוי "הפרצוף הסקסי של הכדורגל" והעלה את מספר העוקבים שלה באינסטגרם ל-385 אלף כיום. "הכל התחיל כבדיחה, כשהייתי בבית של חבר וצפינו במשחק. לא חשבתי שזה יצליח עד כדי כך, אבל אני סופר שמחה שכך היה", סיפרה לאורה לתקשורת הבריטית.

אז מה עומד מאחורי התמונות? "יש ביטוי באיטלקית שאומר שלפעמים צריך 'תחת' בחיים, במילים אחרות מזל, כדי להצליח. ואנשים אומרים שהטוסיק שלי מביא מזל טוב, אז חשבתי לשתף את התמונה הראשונה כדי להביע תמיכה ברומא, ששיחקה באותו ערב. וזה עבד. אז אנשים התחילו לבקש ממני לעשות את אותו הדבר בשביל הקבוצה שלהם בכל שבוע ותוך זמן קצר זה הפך לפופולרי", הסבירה הדוגמנית.

על הקשר שלה עם לינגארד היא אמרה: "אתמול דיברתי עם ג'סי והוא בסדר, בבית כמו כולנו. הוא בחור ממש טוב, עם רגליים על הקרקע ומוכשר בתחומו בצורה מדהימה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי