לא תאמינו לזה: כל האמת על הבן זוג של אמא של ניימאר

ניימאר ואמא שלו בקרנבל
ניימאר ואמא שלו בקרנבל | MAURO PIMENTEL/AFP via Getty Images

מסתבר שטיאגו ראמוס הוא דו מיני וניהל כבר מערכת יחסים עם שלושה גברים שונים, כולל בשלישייה. האנס מדריד סיפר בתקשורת הברזילאית: "הוא תמיד היה כזה ותמיד אהב נשים מבוגרות. הוא מתוק אמיתי"

(גודל טקסט)

בימים האחרונים משכה את תשומת הלב מערכת היחסים הדי מוזרה בין טיאגו ראמוס בן ה-23 לבין אמו של ניימאר (נאדין גונסאלבס) המבוגרת ממנו כמעט ב-30 שנה. ניימאר עצמו פרגן למי שנחשב לחברו והגיב על תמונתם של השניים יחד: "הכי טוב שתיהי מאושרת, אמא". בתקשורת בברזיל ממשיכים לעסוק בנושא וסיפקו גילויים מרעישים.

 
מסתבר שטיאגו ניהל בעבר שלושה קשרים רומנטיים עם גברים והוא דו מיני, כך נחשף בעיתון "אקסטרה". הוא היה בן זוגו של מאורו, הטבח של ניימאר, עם כוכב האופנה אירינאלדו אוליבר וגם היה בקשר נישואין עם האנס מדריד ורפאל שטמברג.
 
 
"הייתה לנו מערכת יחסים של שלושה, מעולם לא הסתרנו את זה. באוגוסט 2018 הוא הגיע לגור איתנו", הסביר האנס מדריד. אוליבר סיפר גם הוא לאותו מקר על הקשר עם ראמוס: "הוא תמיד היה דו מיני. הוא תמיד אהב נשים מבוגרות. כשנפרדנו הוא חסם אותי, אבל הוא ילד מתוק מאוד". גם אחת האקסיות שלו שהתראיינה בעילום שם, אישרה את העניין. הפרט הפחות בומבסטי הוא שמדובר באוהד ריאל מדריד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי