פרפר לא קטן: רשימת הדייטים היוקרתית של רונאלדו לפני ג'ורג'ינה

אירינה שייק, כריסטיאנו רונאלדו
אירינה שייק, כריסטיאנו רונאלדו | אינסטגרם

כריסטיאנו כנראה "סגר את הבסטה" עם הדוגמנית הספרדייה, בת זוגו מזה ארבע שנים, אך לפני כן הוא זכה לצאת עם כמה מהכוכבות הגדולות בעולם הבידור. כל השמות והסיפורים בפנים

(גודל טקסט)

עלייתו של כריסטיאנו רונאלדו למעמד של סופר-סטאר בכדורגל העולמי לא רק זיכתה אותו בהמון תארים ופרסים, אלא גם הפכה אותו למבוקש ביותר בשוק הפנויים-פנויות. לפני בת זוגו הנוכחית, ג'ורג'ינה רודריגס, CR7 בילה עם לא מעט סלבז נחשבות ביותר בכל מיני תחומים. רונאלדו אמנם עדיין לא התחתן עם ג'ורגינה, אבל היום הגדול צפוי להגיע בעתיד הקרוב ולכבוד כך החלטנו להיזכר ברשימת הנשים הבולטות שנפלו בקסמיו של הפורטוגלי בימיו כרווק.

ג'מה אטקינסון
כריסטיאנו והשחקנית הבריטית המצליחה היו לזוג המדובר של מנצ'סטר למשך ארבעה חודשים אי שם ב-2007. ג'מה חשפה בראיון לפני ארבע שנים שאת הדייט הראשון הם בילו בשתיית תה ובצפייה ב"על שוטים וסוסים", קומדיית מצבים שהייתה להיט בבריטניה בשנות ה-90'. היום היא נשואה באושר לרקדן ספרדי.

פריס הילטון
אחרי שנפרדה מהאקס ב-2009, בת המשפחה של בעלי רשת המלונות נצפתה מבלה עם רונאלדו במועדוני לילה בלוס אנג'לס. השניים התקרבו, אבל בהמשך דווח כי פריס זרקה את הכדורגלן בגלל שלדעתה הוא היה "סיסי" (נשי).

קים קרדשיאן
לפני שכוכבת הריאליטי הענקית והראפר קניה ווסט הפכו לזוג המלכותי של עולם הבידור, קים נהנתה מערב אחד עם כריסטיאנו ב-2010. השניים אף נראו מתנשקים במדריד במהלך חופשה קצרה שלה שם, אבל לא התקדמו מעבר לכך ומי יודע, אם כן היו עושים זאת – הם כנראה היו מנשלים את דייויד ו-ויקטוריה בקהאם מכס המלכות של זוגות הכדורגל.

אירינה שייק
הדובדבן שבקצפת. חמש שנים נמשכה הזוגיות בין הדוגמנית הרוסייה המדהימה לכוכב הפורטוגלי, מ-2010 עד 2015. מאז, אירינה יצאה גם עם הסטאר ההוליוודי בראדלי קופר ואף הביאה עמו בת לעולם, לפני שהשניים המשיכו כל אחד לדרכו ב-2019.

כמובן שהרשימה עוד ארוכה ובין הראויות לציון אפשר להזכיר את דזירה קורדרו (היום חברתו של חלוץ לאציו חואקין קוריאה), ג'ורדנה ז'ארדל (אחותו של כדורגלן העבר מריו) ולוסיה וייאלון, כתבת הטלוויזיה הספרדייה שהייתה ה"ריבאונד" לאחר הפרידה מאירינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי