לא תאמינו מה כמעט פירק את חיי הנישואים של טוטי

פרנצ'סקו טוטי
פרנצ'סקו טוטי | FILIPPO MONTEFORTE / Contributor

אגדת העבר של רומא שהתחתן ב-2005 עם מגישת הטלוויזיה אילרי בלאסי, חשף ב"לייב" באינסטגרם כי רתח עליה כשקנתה חתול ללא שיערות: "בלילה הוא התעקש לישון במיטה שלנו. לא דיברנו ימים ארוכים"

(גודל טקסט)

 פרנצ'סקו טוטי ומגישת הטלוויזיה אילרי בלאסי נישאו בשנת 2005 ונחשבים לאחד הזוגות הנוצצים ביותר בארץ המגף. לכל זוגות יש ריבים לפעמים, אבל כשתשמעו מה כמעט הביא לפירוק החבילה בין השניים – אין ספק שתרימו גבה.

 
 
בלייב באינסטגרם עם חלוץ העבר כריסטיאן ויירי חשף טוטי שדווקא חתול כמעט פירק את הנישואים שלו. טוטי אמר: "זעמתי על אשתי, היא קנתה חתול בלי שיער וקראה לו דונה פאולה".
 
 
"זה הרתיח אותי, בלילה הוא התעקש לישון במיטה שלנו, ליד הרגליים. החתול דרש הרבה מאוד חיבה, אבל כמעט גרמה לנו להיפרד. לא דיברנו ימים ארוכים. אילרי רצתה חתוך בכל מחיר וידעתי שזה אסור לנו. יום אחד היא הביאה אותו הביתה, כי בסופו של דבר היא מקבלת את כל ההחלטות במשפחה הזו".
 
 
איך אומרים? סוף טוב – הכל טוב. הזוג המשיך בנישואים כמובן וטוטי עצמו אף הודה: "בסופו של דבר התאהבתי בחתול". אגב, כשהשניים נישאו בטקס מיוחד ביוני 2005, הוא שודר בטלוויזיה וכל הכספים נתרמו לצדקה. כעבור חמישה חודשים נולד בנם הראשון, כריסטיאן. יש להם שלושה ילדים.
 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

❤️❤️

A post shared by Ilary Blasi (@ilaryblasi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי