מתגעגע לכדורגל: צפו ברונאלדו מגריל את המשחקים בליגת האלופות

רונאלדו
רונאלדו | KUDRYAVTSEV/AFP via Getty Images

חלוץ העבר הברזילאי השתתף בפרסומת של אחד מהספונסרים של התחרות ועל רקע ההמנון המצמרר שולף את "הכדורים" שהם פירות. בקערה אחת - המשימה שצריך לבצע ובקערה השנייה - מי צריך לבצע

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל מתגעגעים כל כך למשחק האהוב, כשהליגות השונות הושבתו בשל התפרצות נגיף הקורונה. וכל אוהד נוסטלגי מתגעגע לרונאלדו נזאריו, אחד החלוצים הגדולים בהיסטוריה. חוץ מקליפים שונים ביוטיוב עם מיטב ביצועיו, אפשר ליהנות מחשבון האינסטגרם העמוס שלו.

נשיא ריאל ויאדוליד בהווה ואגדת אינטר, ריאל מדריד ונבחרת ברזיל בין היתר, השתתף בפרסומת מרגשת של אופ"א וספונסר ליגת האלופות שמעודדת את האנשים לציית לחוקים בשגרה הקשה הזו: "בימים האלה אנחנו מתגעגעים להרבה דברים, אך חשוב לשמור על ההנחיות בתקווה שנהנה מהכל ביחד, שוב, בקרוב".

על רקע ההמנון המצמרר של המפעל, מצולם רונאלדו במה שדומה להגרלה ושליפת המשחקים. בפועל, ישן שתי קערות של פירות – אחת עם שמות של אנשי המשפחה, והשנייה עם התפקיד ממטלות הבית שעליו לבצע. רונאלדו שולף את הפתק הראשון – שטיפת כלים. לנו רק נותר לחכות להשלמת משחקי שמינית הגמר שנותרו ולחכות שוב כשבכדורים יהיו ברצלונה ויובנטוס.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי