תקשיבו לו: רונאלדיניו מדבר לראשונה מאז שהסתבך

רונאלדיניו משתחרר מבית הכלא
רונאלדיניו משתחרר מבית הכלא | NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images

הכוכב הברזילאי התראיין לעיתון בפרגוואי וסיפר על הרגע הקשה בו התבשר שייכנס לכלא, חשף מה הדבר הראשון שיעשה כשהפרשה תהיה מאחוריו, הבהיר שוב את חפותו וגם: למה הצטלם בחיוך עם יתר האסירים

(גודל טקסט)

בתחילת חודש מרץ השתנו חייו של רונאלדיניו. כוכב העבר הענק נעצר בחשוד לשימוש בדרכונים מזיויפים, נכנס לכלא שם חגג את יום הולדתו ה-40, ולפני כשלושה שבועות שוחרר למעצר בית בפרגוואי. אתמול (ראשון) הוא דיבר לראשונה על מה שקרה בראיון לעיתון הפרגוואי "ABC Color" והביע אופטימיות שהכל יסתיים במהרה. כמו כן הוא סיפר מה הדבר הראשון שיעשה כשיהיה חופשי לחלוטין.

רונאלדיניו, לבוש בחולצת טריקו שחורה, מכנסיים קצרים וכובע שחור שמזוהה עמו, חזר על כך שלא היו לו שום מושג על הדרכונים המזויפים שלו ושל אחיו: "היינו המומים לחלוטין כשגילינו על זה. מאותו רגע והלאה כוונתנו הייתה לשתף פעולה עם בתי המשפט ולהבהיר את האמת".

"אני תמיד מתפלל כדי שהדברים יתבררו ואלוהים יעזור לכך שכל זה ייגמר בקרוב". בכתבה נטען שלא פחות משלושה עיתונאים הגיעו לראיין אותו ושהוא היה שלו, רגוע ואף שמח.

רונאלדיניו (NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images)

על הרגע הקשה בו התבשר שהוא יישב בכלא: "זה היה קשה מאוד, זה הכה בי. מעולם לא דמיינתי שאגיע למצב הזה. כל חיי ניסיתי להגיע לרמה הגבוהה ביותר באופן מקצועי ולשמח אנשים באמצעות הכדורגל שלי".

על כך שחילק חתימות והצטלם עם אנשים מהכלא: "לשחק כדורגל, לספק חתימות ולהצטלם עם זה חלק מחיי. לא הייתה לי שום סיבה להפסיק לעשות את זה, במיוחד עם אנשים שחוו תקופה קשה כמוני".

לסיום נשאל מה יהיה הדבר הראשון שייעשה כשישתחרר מהכלא ואמר: "אני כבר מחכה לזה – אתן לאמי נשיקה גדולה. היא חווה תקופה קשה מאז תחילת משבר הקורונה. אחר כך אחזור לחיי הרגילים". נזכיר כי לברזילאי הובהר כי הוא עלול להישאר במעצר בית מספר חודשים נוספים לפני ההחלטה הסופית.

בית המלון בו שוהה רונאלדיניו (NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images)


מבט מבפנים (NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי