מעל חודש בבידוד: הצצה לחיים של דיבאלה וזוגתו

פאולו דיבאלה, אוריאנה סבאטיני
פאולו דיבאלה, אוריאנה סבאטיני | אינסטגרם

מאז ה-21 במרץ נמצא חלוץ יובנטוס סגור בביתו יחד עם הזמרת אוריאנה סבאטיני, לאחר שגם הבדיקה הרביעית שעבר אבחנה כי הוא חולה בקורונה. אז כיצד הם מעבירים את הזמן?

(גודל טקסט)

חודש וחצי עבר מאז שפאולו דיבאלה חלה בקורונה, אבל הוא עדיין לא מצליח להתגבר על הנגיף. אמנם החלוץ הארגנטיני של יובנטוס טוען שהוא כבר לא סובל מתסמינים, אבל לפי הדיווחים השבוע, גם הבדיקה הרביעית שנערכה לו הראתה כי הוא עדיין לא התאושש לחלוטין ונחשב לחולה קורונה – כך שעליו חובת בידוד גם עתה.

כבר ב-21 במרץ אובחן דיבאלה לראשונה כחולה קורונה ומאז הוא לא יוצא מהבית ומעביר את הבידוד יחד עם בת זוגו, הזמרת אוריאנה סבאטיני שגם היא נואשת את הנגיף. עם זאת, השניים מנסים להעביר בחיוך את התקופה הלא קלה שעוברת עליהם והזמן הרב בבית הפך אותם לפעילים מאוד ברשתות החברתיות – ואנו זכינו בשל כך להצצה לחייהם של הזוג.

ריקודים באפליקציית "טיקטוק" ומשחקים בסוני פלייסטיישן 4 נראים כמו התחביבים העיקריים של הזוג בימים אלה, אבל לאחרונה הכוכב בן ה-26 גם הראה לכל העולם את כישורי הנגינה שלו – בזמן שהוא ניגן על הפסנתר, אוריאנה שרה ולנו בהחלט נראה שיש כאן אפשרות לצמד לוהט שיכבוש גם את מצעדי הפזמונים!

כפי שכבר סיפרנו לכם בעבר כאן במדור, פאולו ואוריאנה הכירו ב-2017, כשהיא הייתה בסיבוב הופעות עם אריאנה גרנדה. כעבור שנה, אחרי מונדיאל 2018, השניים אישרו שהם ביחד ומאז קשה להפריד ביניהם – גם בעידן לפני שלא הייתה להם ברירה אלא להסתגר יחד.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי