הסעיף המאוד מיוחד שהכניס רונאלדיניו לחוזהו בפלמנגו

ניימאר , רונאלדיניו
ניימאר , רונאלדיניו | Miguel Schincariol/LatinContent via Getty Images

ב-2011 עזב הפנומן הברזילאי את מילאן והעביר את שנותיו האחרונות בקריירה בברזיל ובמקסיקו, אבל מתברר שלא במקרה הוא החליט להיפרד מהכדורגל האירופי

(גודל טקסט)

רונאלדיניו חגג לאחרונה את יום הולדתו ה-40 בבית הכלא בפרגוואי, בימים אלו הוא מרצה מעצר בית בבית מלון בעיר אסונסיון וממתין למשפט בעקבות כניסתו למדינה עם דרכון מזויף, אבל הפעם פורסמו פרטים חדשים על עברו של הפנומן דווקא מימיו ככדורגלן.

מתברר, כך נחשף לאחרונה, שבחוזהו של רונאלדיניו לאחר שעזב את מילאן וחתם בפלמנגו הברזילאית בינואר 2011, הוא דאג להכניס סעיף מאוד מיוחד. לכל אורך הקריירה סיפרו חבריו של רונאלדיניו על אהבתו לבלות, אפילו בביקור שלו בישראל בשנה שעברה הוא יצא למועדון לילה בסיום "משחק השלום", וכעת נודע שעם מועדון הפאר הברזילאי הוא הכניס לחוזה סעיף שמאפשר לו לצאת לשתי מסיבות בשבוע!

פעמים רבות לאורך הקריירה נעדר רונאלדיניו מאימוני יום שני של קבוצותיו ולאחרונה אף סיפר פטריסיו רוביו, בעברו חבר של רונאלדיניו בקבוצת קרטרו המקסיקנית: "מעולם לא ראיתי אותו מגיע לאימון ביום שני. אחרי משחקים הוא היה נוסע למטוס הפרטי שלו וממריא לקנקון כדי לחגוג".

גם ז'רום לרואה, ששיחק עם רונאלדיניו בפריז סן ז'רמן בתחילת שנות ה-2000, לפני שהגיע לבית"ר ירושלים, סיפר לאחרונה שהוא מעולם לא ראה אותו מתאמן: "הוא פשוט היה מגיע ביום שישי לאימון המסכם לפני המשחק. אני חושב שהוא ניסה לחקות את רומאריו, שנודע בזה שהוא היה יוצא כל לילה, אבל לא רשם את אותה הצלחה".


רונאלדיניו בישראל. גם פה הוא יצא לבלות אחרי "משחק השלום" (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי