אל תדאגו, ויקטוריה עשתה לו שמח: חגיגות ה-45 של בקהאם

דייויד בקהאם, ויקטוריה בקהאם
דייויד בקהאם, ויקטוריה בקהאם | Aitor Alcalde/Getty Images

כוכב העבר האנגלי אמנם רגיל לנסיעות וחופשות מפוארות אך בזכות אשתו הצליח ליהנות מהיום המיוחד שלו. מה בתפריט? כריך בייקון עם כיתבו מרגש, קליפ מיוחד ומתנות. וגם חבריו מנהכדורגל לא שכחו לברך

(גודל טקסט)

 דיוויד בקהאם תמיד ידע לעשות חיים משוגעים. גם על כר הדשא וגם מעבר לכך. האנגלי שלא רק היה קשר נפלא במדי מנצ'סטר יונייטד ונבחרת אנגליה ובהמשך גם בריאל מדריד וקבוצות אחרות, אלא גם אייקון תרבות, חגג אתמול (שבת) את יום הולדתו ה-45. גם הסגר ומגיפת הקורונה לא יכלו לקלקל לו את מצב הרוח. בטח לא כשמדובר באשתו ויקטוריה.

אשתו ואם ילדיו הכינה הפתעה גדולה כשפינקה אותו במספר מתנות עם עטיפה של דיוקנו. היה שם גם כריך בייקון תוצרת בית. על הצלחת נכתב "אוהבת אותך". ויקטוריה שיתפה תמונה של שניהם מ-1997 יחד עם הכלבים שלהם. כמובן שגם הייתה עוגה.

על רקע סרטון קצר עם חלק מהרגעים המשותפים שלהם כתבה: "יום הולדת שמח לאבא הטוב ביותר. אנחנו חוגגים גם עכשיו, בהסגר, ומתגעגעים לברוקלין וכל החברים והמשפחה שלנו. כולנו אוהבים אותך כל כך הרבה XXX". בהמשך העלתה זכרונות מהעבר: "אני זוכרת את הטיולים שלנו עם סנופי ופופי במנצ'סטר במשך כל השנים האלה. הכלבים הולכים איתנו 23 שנה". השניים בהסגר בביתם בקוטסוולדס, דרום-מערב אנגליה. רק בחודש שעבר חגג בקס לאשתו את יום הולדתה ה-46 אגב.


ויקטוריה מפנקת (צילום מסך: אינסטגרם)


מה דעתכם? (צילום מסך: אינסטגרם)

לא מעט מחבריו של בקס בריאל מדריד בירכו אף הם. הקפטן סרחיו ראמוס, רונאלדו נזאריו (השקיע במיוחד עם שלל תמונות), לואיס פיגו ואיקר קסיאס. גם במילאן ומנצ'סטר יונייטד לא שכחו לברך. בחשבון הרשמי של פיפ"א נכתב: "הכדורגל נהנה מהרבה בעיטות חופשיות גדולות שלך. מעט מאוד יכולים לבעוט כמוך". בעמוד הרשמי של הליגה הספרדית הציגו תמונה של כל התסרוקות שלו לאורך השנים ושאלו את האוהדים איזו הם הכי זוכרים.

גם מרקוס ראשפורד ממנצ'סטר יונייטד דאג לברך. הוא פרסם תמונה של חולצה מיוחדת שבקהאם העניק לו כשהיה ילד. על החולצה נכתב: "למרקוס, בהצלחה. המשך לעבוד קשה ולשחק בשמחה ובתשוקה. שלך – בקהאם". ראשפורד עצמו איחל מזל טוב, וגם ארגון הצדקה יוניסף פרסמו: "יום הולדת שמח לשגריר שלנו. תודה שאתה תומך במועדון שלנו".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי