אם בנו של ראובן עובד: "הרגשתי מושפלת. הייתי בדיכאון אחרי הלידה"

ראובן עובד
ראובן עובד | מסך

ליטל סמדג'ה, כוכבת הישרדות VIP, דיברה על הזוגיות עם כדורגלן העבר שהתמכר לסמים: "כעס זו מילה קטנה. סבלתי מחרדות". וגם: מה דעתה על הסרטון בתחנה המרכזית ומה היא תספר ליהלי בן ה-6

(גודל טקסט)

בראיון לתכנית 'הצינור' ברשת 13, ליטל סמדג'ה, זוכת היפה והחנון, דיברה על ההשתתפות בהישרדות VIP, החזרה לריאליטי אחרי עשור והזוגיות עם ראובן עובד, אביו של בנה, שהתמכר לסמים ולהימורים והפך להומלס.

סמדג'ה, לה כאמור בן משותף עם עובד, סיפרה איך הכל התחיל: "הכרתי את ראובן ביום ההולדת של אלכס מהיפה והחנון. בקליק הראשוני זה לא היה זה. הייתה לנו זוגיות קצרה שלא צליחה. מי חשב, אתה יודע, שאותו בן אדם, שאמרתי לך שבאותו רגע לא היה קליק בכלל, הוא הולך להיות האבא של הילד שלי. החיים האלה הם הזייה".

תקופת ההיריון במהלכה עובד לא היה נוכח: "עשה חיים אתה מתכוון? כן, הוא עשה חיים. היו רגעים במהלך ההיריון שכבר לא הייתי בזוגיות ולא כלום, שהרגשתי מאוד מושפלת וזה הרגיש לי מאוד רע. כאילו, אין דרך חזרה נשמות, זה פה. כאילו, זה פה, זה בתוכי, זה הולך להיות עוד מעט חי ונושם. היו לי חרדות. ואני יכולה להגיד כמו דיכאון שאחרי לידה. היו השלכות להחלטות שלי, להחלטה שלי. החיים שלי הפכו להיות הרבה יותר מורכבים, הרבה יותר קשים. כעסתי על ראובן? כעס זו מילה קטנה. אני לא חושבת שמי היה שם את העקבים שלי, נקרא לזה, סבבה? היה מצליח לרוץ כמוני, אוקיי?"

הסרטון בו נראה עובד מקבץ נדבות בתחנה המרכזית: "איזה מגעיל, איזה אנשים מגעילים. הסרטון מה-זה מיותר, מה-זה לא מכובד, ומי שעשה אותו צריך מה-זה להרגיש רע עם עצמו, באמת. שמחתי לשמוע שלקחו אותו לגמילה. לראובן היה קשה מאוד עם הקטע התקשורתי והכתבות. כמו הסרטון עם עם יוחנן הסנדלר הזה שהיה או כל מיני קטעים כאלה. אני מאחלת לו בהצלחה. אני מאחלת לו שיצליח לקום ויבין את הערך של החיים. במיוחד שהוא האבא הביולוגי. הביולוגי בלבד. אני כל הזמן חושבת מה יהלי יחשוב ואיך הוא יראה ומה הוא ירגיש. למזלי, אנחנו נמצאים בחברה שבכל דלת שתפתח, יהיה איזה סיפור שהוא פחות טריוויאלי. ופחות כמו בספרים, אמא, אבא וילד. ראובן הוא חלק מהעבר שלי וחלק גדול, וחלק שתמיד נזכור אותו, אבל הוא שם, רחוק, רחוק בעבר".

על היפה והחנון וההגעה להישרדות: "ידעתי שאם אני לא אעשה משהו יותר גדול מהיפה והחנון, אני תמיד אשאר ליטל מהיפה והנכון. הסטיגמה הזאת, בוא, אנחנו נפריך אותה אחת ולתמיד. יפה היא לא סתומה וחנון הוא לא חכם. מי שחושב את זה, דרך אגב, הוא עב"ם, אבל עם כמה ימים של חוסר בשבוע. הבאסה היחידה כאילו כשיצאתי היה נראה לי שהכל יימשך לנצח ועזבתי את הלימודים. אמרתי 'טוב, כרגע את עושה כסף'. אם יש בי איזו קצת חרטה, זה היה הקטע של לימודי הפסיכולוגיה שלא סיימתי".

ליטל סמדג'ה (פייסבוק)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי