הנשים של וויין רוני וג'יימי וארדי ייפגשו בבית המשפט!

ג'יימי וארדי, וויין רוני
ג'יימי וארדי, וויין רוני | Laurence Griffiths/Getty Images

שבעה חודשים אחרי שאשתו של מלך שערי נבחרת אנגליה ומנצ'סטר יונייטד לטענתה שתלה סיפורים מפוברקים באינסטגרם ולדבריה תפסה את רעייתו של חלוץ לסטר מדליפה לצהובונים, גם הליך בוררות ב"זום" לא הוביל לפשרה

(גודל טקסט)

באוקטובר 2019, לפני פחות משנה, התפוצצה פרשה מאוד מוזרה שהסעירה את אנגליה: אשתו של וויין רוני האשימה את רעייתו של ג'יימי וארדי שהיא מדליפה לצהובונים סיפורים רכילותיים על חייהם. קולין טענה בזמנו שהיא שתלה סיפורים מפוברקים באמצעות האינסטגרם כדי לנסות לאתר את המקור, ולהפתעתה, או שלא, אלו פורסמו במהרה בצהובונים המובילים בממלכה. באמצעות הסטורי היא גם חשפה את האשמה לטענתה וכתבה כי לא נותרה ברירה אלא להאשים את בקי וארדי, החברה הטובה.

השתיים היו חברות מאוד טובות ואף נצפו יחד במשחקי נבחרת אנגליה כשוויין רוני וג'יימי וארדי עוד נמנו על סגל שלושת האריות, אבל מאז אותה פרשה יש ביניהן נתק נוחלט. יותר נכון, הן כן נפגשו בשבוע שעבר באמצעות אפליקציית "זום" – אבל כל אחת בליווי סוכנים ועורכי דין, במה שכעת מתברר שלקראת מפגש בבית המשפט!

לפי הפרסום בעיתון "הסאן", הצדדים הגיעו למבוי סתום כי כל אחת מתבצרת בעמדה, בקי וארדי מכחישה בתוקף שהיא זו שהדליפה את הסיפורים שקולין רוני שתלה לטענתה, הגישור לא הסתיים בהצלחה והשתיים בהחלט צפויות להיפגש בבית המשפט בלונדון. יש לציין, כך לפי הפרסום, שמדובר בעלויות אסטרונומיות שישקיעו כוכבי הכדורגל כדי לברר את האמת מאחורי הסיפורים הרכילותיים שהופצו על הזוג רוני.

לטענת בקי וארדי, שהייתה בהריון מתקדם בעת פרסום הפרשה, לחשבון האינסטגרם שלה הייתה גישה למספר אנשים וגם אם התוכן אכן דלף מהחשבון שלה, היא לא קשורה לכך וטענה שהייתה בדובאי באותם ימים. גברת רוני איימה בתביעה, משפחת וארדי השיבה כי תגיש תביעת נגד ולאחר שהניסיון לגישור קרס, נראה כי אין להן מנוס אלא לאפשר לבית המשפט להכריע בעניינן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי