סקס לפני משחק וערב של אלכוהול עם קים ג'ונג-און: מיטב הסיפורים של רודמן

דניס רודמן
דניס רודמן | Laura Cavanaugh/Getty Images

כדורסלן העבר הצבעוני התארח בפודקאסט של מייק טייסון ושיתף במספר אנקדוטות, ביניהן המשחק שבו לא פגע בגלל יחסי המין והיום בו הכיר את מנהיג צפון-קוריאה. וגם: מה הפנטזיה ההזויה שלו?

(גודל טקסט)

מלבד היותו אחד הכוכבים הגדולים של שיקגו בולס במהלך שנות ה-90', דניס רודמן הוא גם אחת האושיות הצבעוניות ביותר שנראו בעולם הספורט. "התולעת" היה מעורב בלא מעט שערוריות וסיטואציות שנויות במחלוקת, שעל חלקן סיפר למייק טייסון כשהתארח בפודקאסט שלו בסוף השבוע האחרון.

אחת הסוגיות שעלו בדיון הייתה קיום יחסי מין לפני משחקים. "עשיתי את זה פעמיים בחיי ואף פעם לא ידעתי שזה פוגע לך במשחק", הודה רודמן, "ניסיתי לעשות סקס לילה שלם לפני משחק וזה לא יצא ממש טוב. המאמן אמר לי ברבע הראשון, אחרי שבע דקות בלבד: 'דניס, אני צריך לדבר איתך. כשאתה לוקח חופש בערב, אני יודע מה אתה עושה'".

הפורוורד לשעבר סיפר גם על הפנטזיה המאוד מסוכנת שלו: לקפוץ ממטוס ללא מצנח. "אני רוצה ללכת לשדה תעופה, לתפוס מטוס, לעלות לגובה 10,000 רגל ולזרוק את עצמי בלי מצנח. אמיתי, אני מדבר על זה בחודשיים האחרונים", אמר בנחישות והסביר כי מה שהוא מחפש בחוויה שכזו זה "להסתכל לאלוהים בעיניים ולראות את כל חיי חולפים מולי בפלאש". עוד הוסיף רודמן: "אם אלוהים קיים, מישהו יחזיק אותי ויגיד לי 'דניס, יש לך עוד דברים לחיות עבורם. לא תמות היום, ממזר'".

רודמן. הסקס לפני המשחק לא עזר לו (JEFF HAYNES/AFP via Getty Images)
רודמן. הסקס לפני המשחק לא עזר לו (JEFF HAYNES/AFP via Getty Images)

"התולעת" נגע גם ביחס החברות שלו עם קים ג'ונג-און, שליט צפון קוריאה, אותו הכיר במשחק ראווה של הארלם גלובטרוטרס במדינה לפני מספר שנים. "לא ידעתי כלום על צפון קוריאה", הוא נזכר וציין כי כשירד מהמטוס היה פרוס שטיח אדום ובהגיעו לאולם בו התקיים המשחק, "22,000 צפון-קוריאנים עמדו ומחאו כפיים. אז נופפתי לשלום ומישהו אמר לי 'זה לא לכבודך, זה לא כבודו' והצביע על קים ג'ונג-און. שאלתי 'מי זה האיש הזה?' ואמרו לי 'זה המנהיג שלנו'".

זו הייתה רק ההתחלה של אותו ערב, שכלל גם "ארוחה, קצת קריוקי ו-וודקה", סיפר רודמן. "אכלנו ארוחת ערב והיינו שיכורים לגמרי, ואז הוא התחיל לשיר קריוקי ולי לא היה מושג מה לעזאזל הוא אמר. כולם התחילו למחוא כפיים ואז יצאה להקה של 18 נשים יפהפיות. הן היו מדהימות, אבל ניגנו רק שיר אחד. רק שיר מז**ן אחד. זה היה השיר של 'דאלאס'.

כדורסלן העבר הוסיף גם שקים יונג-און הזמין אותו לחזור מתי שירצה והוא הסכים בתנאי אחד: שבנות הלהקה ילמדו שירים של 'רולינג סטונס' ו'פרל ג'אם'. ומסתבר שהצפון-קוריאני קיים: "כשחזרתי, הן שרו את שבעת השירים שציינתי". מה שכן, רודמן לא היה מוכן לפרט מעבר לכך: "תחשוב שעכשיו הם מקשיבים לכל השיחות שלי ומרגלים אחריי דרך הטלפון", אמר לטייסון.

קים ג'ונג-און. חובב קריוקי (BRENDAN SMIALOWSKI/AFP/Getty Images)
קים ג'ונג-און. חובב קריוקי (BRENDAN SMIALOWSKI/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי