כוכב נבחרת ארגנטינה לשעבר נסחט: אם לא תשלם, נפרסם את הקלטת

ליונל מסי , אסקיאל לאבסי
ליונל מסי , אסקיאל לאבסי | JUAN MABROMATA/AFP via Getty Images

אסקיאל לאבסי, כוכב פריז ונאפולי בעבר, נפל קורבן לאיומי סחיטה דרך הרשתות החברתיות. תלונה הוגשה למחלקת הסייבר של משטרת בואנוס איירס

(גודל טקסט)

כשנגיף הקורונה פרץ והתפשט מסביב לעולם, וגרם לביטול של כל אירועי הספורט, כוכב העבר של נבחרת ארגנטינה, נאפולי ופריז סן ז'רמן, שמשחק כיום בליגה הסינית, אסקיאל לאבסי המריא לאי 'סנט בארט' בקריביים לבלות את תקופת הסגר, אך הנופש שכל כך ציפה לו השתבש, כשנפל קורבן לאיומי סחיטה דרך הרשתות החברתיות. 

 
הסיפור של לאבסי הוא אותו סיפור מוכר, ועדיין בלתי נתפס, של מקרי הסחיטה הוירטואליים, ושחקן העבר ביחד עם עורך דינו הגישו שתי תלונות למחלקת הסייבר של משטרת בואנוס איירס. 
 
 
ע"פ הדיווח באתר 'אולה' הארגנטינאי, הסוחטים יצרו קישר עם 'פוצו' והודיעו לי כי בידיהם חומרים אינטימיים שלו ושל בת זוגתו, הדוגמנית הברזילאית, נטליה בורגס, והם דורשים 5,000 דולר עבור כל תמונה וסרטון. אם הכסף לא יתקבל, הם יפרסמו אותו לציבור הרחב.


אסקיאל לאבסי. נפל קורבן לסחיטה (Scott Halleran/Getty Image)

 

"הם כתבו להם משני חשבונות אינסטגרם שונים, לא רק ללאבסי, גם לחברתו הברזילאית, נטליה בורגס בת ה-35 שחיה איתו. באופן ספציפי, הסוחטים רשמו לו שיש בידיהם שיחות, תמונות וסרטונים פורנוגרפיים ופירטו את כל מה שהם יודעים. הדברים שלהם היו אמיתיים, אבל גם אם הם היו נוכלים, עדיין מדובר בסחיטה". סיפר מקורב לחקירה לעיתון 'לה נסיון'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי