האוהדות המושבעות של כוכבי הבונדסליגה: הכירו את נשות הכדורגלנים

נשות כדורגלני הבונדסליגה
נשות כדורגלני הבונדסליגה | אינסטגרם

לכבוד חזרתה של עונת 2019/20, המדור עם רשימת הנשים הכי יפות ואהובות בליגה הגרמנית. ביציעים הן אמנם לא יהיו בתקופה הקרובה כדי לתמוך, אבל תהיו בטוחים שהן יעודדו גם מהבית

(גודל טקסט)

בשעה טובה ומאוד משמחת, הבונדסליגה חוזרת. מדינות רבות צפויות בחודש הקרוב לחדש את פעילותן וביניהן גם ליגת העל שלנו, אבל גרמניה הולכת להקדים את כולן, בוודאי מבין הליגות הבכירות ביבשת, וכבר היום נזכה לחידוש העונה ובמוקד יהיה הדרבי הגדול של חבל הרוהר בין דורטמונד לשאלקה (החל מ-16:20, ישיר בספורט2).

אז לכבוד חזרת הכדורגל בגרמניה אחרי כחודשיים, "הסאן" הבריטי ערך לגולשיו היכרות עם הנשים המשפיעות בליגה ואנו במדור מביאים לכם את הרשימה במלואה.

סקרלט גרטמן-רויס
מרקו רויס עדיין פצוע ולא יעמוד לרשות סגנית המוליכה בדרבי, אבל הוא בוודאי יצפה במשחק יחד עם בת זוגו בחמש השנים האחרונות. במרץ 2019 נולד לזוג ילד ראשון וזמן קצר לאחר מכן הם נישאו. סקרלט בת ה-26 מגיעה לעתים רבות למשחקי דורטמונד ולא אחת זוכה לקלוז-אפים בטלוויזיה.

סנדרה ירזה
הכוכב העולה של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה, סרג' גנאברי בן ה-24, מנהל מערכת יחסים רותחת עם הדוגמנית השווייצרית ודווח כי לאחרונה הם חגגו יחדיו לראשונה את חג הפסחא. 

אן-קת'רין בומל גצה
אחת הנשים היותר מוכרות היא בת זוגו של מריו גצה בשמונה השנים האחרונות ואשתו מאז 2018. השניים ידעו עליות ומורדות, בעיקר הכדורגלן שמאז שניצח את גמר מונדיאל 2014 סובל מבעיות רפואיות, ובוודאי רבים מכם יזכרו את התמונות שלהם מהחופשה באיביזה, אז אי אפשר היה לפספס את אהבתו של קשר דורטמונד לאשתו.

איזבלה גולארט
היא נחשבת לסופר-מודל, כזו שמוכרת בכל העולם וב-2007 נבחרה לאחת מ-100 הנשים היפות בעולם, אבל מי מכם ידע שהיא נשואה לשוער קווין טראפ? איזבלה בת ה-35 התארסה לאחרונה לשוער של איינטרכט פרנקפורט ואז גם סיפרה, במקביל לכך שהיא מצפה לחזרת הבונדסלגה, שהיא והשוער מנצלים את הזמן עד חידוש העונה בכך שהם מקיימים יחסי מין חמש-שש פעמים בשבוע.

אנה לבנדובסקה
לא קשה לנחש לפי שם המשפחה שמדובר ברעייתו של רוברט לבנדובסקי, חלוץ באיירן מינכן ואולי בשנה האחרונה החלוץ הטוב בעולם. אנה בת ה-31 מייצגת את פולין בתחרויות קראטה מסביב לעולם ואין בכלל ספק שהיא אחת הסיבות לכושר האדיר בו נמצא בעלה שנראה שרק הולך ומשתבח עם השנים.

כריסטינה גינטר
לשחקן ההגנה של בורוסיה מנשנגלדבאך, מתיאס גינטר, מחכה בבית אשה תומכת ודואגת. הם נשואים בשנתיים האחרונות וכשבמהלך העונה נפגע הבלם בעינו, היא לא עזבה אותו בבית החולים וזכתה לאהדה רבה בגרמניה.

יוליה ויאגס
עוד שחקן של באיירן מינכן שאשתו מלווה אותו במגרשים הוא טיאגו אלקנטרה, שנשוי באושר כבר חמש שנים. הוא פגש אותה כאשר שיחק בברצלונה ולפי הדיווחים היא מעוניינת שהוא יעזוב את בוואריה וישוב איתה לספרד, שם יש לה עסקים בבעלותה – אבל בינתיים, מאז 2013 הם מתגוררים יחד במינכן.

קטי הומלס
בלם דורטמונד, מאטס הומלס, חי כבר שנים ארוכות עם מי שנבחרה לאשת הכדורגלן האהובה בגרמניה, אי שם ב-2013. לו ולקטי, שמלווה אותו במעברים בין דורטמונד לבאיירן בחלוף השנים, יש ילד בשם לודוויג והם נשואים מאז יוני 2015.


פאולינה פיונטק
החלוץ קשישטוף פיונטק הגיע לגרמניה רק בינואר האחרון כאשר נרכש על ידי המבורג ממילאן תמורת כ-30 מיליון יורו ואיתו הגיע גם פאולינה שהכחישה שמועות לפיהן היא זו שסירבה לעבור ללונדון ומנעה ממנו לחתום בטוטנהאם. היא כתבה אז באינסטגרם: "כל מקום בעולם שיאפשר לבעלי להיות מאושר, להתפתח ולהגשים את החלום, הוא טוב בשבילי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי