אחרי הפרידה מבת הזוג: ירדן ג'רבי יוצאת לדרך חדשה ומפתיעה

ירדן ג'רבי
ירדן ג'רבי | אינסטגרם

האלופה האולימפית, שלא מזמן חזרה להיות רווקה, ממשיכה לככב אחרי הפרישה מג'ודו והפעם בתחום חדש ומסקרן במיוחד: "אחת המטרות שהצבתי לעצמי היא לצאת מאיזור הנוחות ולאתגר את עצמי", כתבה

(גודל טקסט)

אחרי הפרידה בחודש שעבר מבת הזוג דנה לביא, ירדן ג'רבי בת ה-33 ממשיכה להפתיע ויוצאת לדרך חדשה ומסקרנת במיוחד. האלופה האולימפית קטפה תפקיד משחק ראשון, לאחר שלוהקה לשחק בסרט החדש שכתב הקומיקאי והיוצר אדיר מילר, "הטבעת", על פי סיפור משפחתו.

ג'רבי תשחק בין השאר לצד השחקנית ג'וי ריגר. את הקעקוע עם הסמל האולימפי נאלצה להסתיר עבור הצילומים כפי ששיתפה בפני 134 אלך העוקבים שלה, כשכתבה: "אחת המטרות שהצבתי לעצמי אחרי שפרשתי היא לגלות על עצמי דברים חדשים, לצאת מאיזור הנוחות, לאתגר את עצמי בנושאים שמעולם לא ניסיתי. ואז הגיעה עוד הזדמנות – לשחק בסרט של אדיר מילר הגאון.

גם שחקנית. ירדן ג'רבי
גם שחקנית. ירדן ג'רבי | מסך, אינסטגרם

"התחלנו לצלם את סרט הבכורה שלו, סרט קומי מרגש בהשראת סיפורים אמיתיים של משפחת מילר ואני נהנית מכל רגע", הוסיפה ג'רבי על חווית המשחק הראשונה בחייה. "אני מרגישה סביב מקצוענים. כמות הפרגון, הכיף והביטחון שאני מקבלת רק גורמים לי להרגיש בת מזל. עד שתצפו בסרט בבתי הקולנוע, נשאר לי רק לעשות טיזינג ולהגיד לכם תרימו. יש למה לחכות", חתמה את הפוסט וגרמה לנו לחכות בקוצר רוח לעלייתו של הסרט החדש בכיכובה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי