לא משאירה מקום לדמיון: הכירו את אשת הכדורגלן הכי נועזת בעולם

סינדי קימברלי | מסך, אינסטגרם

יש לה יותר משבעה מיליון עוקבים באינסטגרם, היא נחשבת לאחת הנשים הסקסיות על כדור הארץ, סיפור הפריחה של יוצא דופן ובן הזוג שלה הודה לאחרונה כי הוטרד מינית והיה מכור לכדורי שינה

(גודל טקסט)

יש לה יותר משבעה מיליון עוקבים באינסטגרם, פלטפורמה בה היא מקפידה להעלות תמונות נועזות, חלקן ללא חזייה ולפעמים בכלל בלי חולצה, כאשר ברור לכל עוקב ועוקבת שהיא מרגישה נוח מאוד עם הגוף שלה. סינדי קימברלי בסך הכל בת 24, אבל היא נחשבת לאחת הנשים הסקסיות בעולם ומי ש"זכה" בה הוא דלה עלי, אקס טוטנהאם ונבחרת אנגליה, שהודה לאחרונה: "הייתי מכור לכדורי שינה, הוטרדתי מינית בגיל 6".

בחזרה לקימברלי. בגיל 17, במדריד, היופי שלה תפס את תשומת ליבו של לא אחר מג'סטין ביבר, שהעלה אותה לחשבון האינסטגרם שלו (עוד הרבה לפני שהתחתן) ושאל את המעריצות: "מי זאת?". תוך דקות איתרו העוקבים של הזמר את סינדי שהפכה בין לילה למפורסמת.

שבע שנים עברו והיא הספיקה לטפח קריירת דוגמנית מפוארת ולהצטלם למגזינים נחשקים כמו "ספורטס אילוסטרייטד" וכעת היא כבר ה-דבר החם ביותר בפריימרליג, הליגה הטובה בעולם.

באשר לעלי, נראה שהוא סוף סוף מצא את האחת. אחרי זוגיות עם בתו של פפ גווארדיולה ומערכת יחסית עם ניקול בארי הלוהטת, אפשר להעריך בזהירות שהפעם הכדורגלן מאוהב עד מעל הראש והמדור ממש לא יפול מהכיסא אם בקרוב נשמע שהוא שלף טבעת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי