אחרי הכדורגלן: הספורטאי החדש של ספיר אלחמיסטר

ספיר אלחמיסטר | אינסטגרם

האחות הצעירה של נטע אלחמיסטר לא עוזבת את עולם הספורט, ולאחר הפרידה מתומר אלוף יש לה בן זוג חדש - דניאל צוקרמן

(גודל טקסט)

אי שם בתחילת 2023, כשהחיים נראו אחרת לגמרי, ספיר אלחמיסטר, אחותה הקטנה של נטע, ובן הזוג הכדורגלן שלה נפרדו. זו הייתה זוגיות ארוכה של שלוש וחצי שנים בין הדוגמנית (25) לבין שחקן הכדורגל תומר אלוף וכעת היא חובקת זוגיות חדשה. השמועות על מערכת יחסים אפשרית עם דני אבדיה כבר מזמן התבררו כלא נכונות, אך ספיר נשארה עדיין בעולם הספורט והפעם בתפריט, טניסאי לוהט ישר מהתנור – דניאל צוקרמן. 

צוקרמן הוא אלוף ישראל בטניס לשעבר, שחקן נבחרת גביע דיוויס המדורג במקום ה-372 בעולם וכיום חובק גם טייטל נוסף – בן הזוג של אלחמיסטר הצעירה. השניים, נמצאים בתחילתו של קשר זוגי לאחר שהכירו דרך חברים משותפים. ספיר אישרה את הדברים למדור שכבר התאהב בעצמו. אחרי האחות הבכורה דנה, ונטע ורמי שלה שכבר שנים יחד, הגיע הזמן של הבייבי של הבית להתמסד. אמנם זה טרי, אבל נראה מבטיח. 

אז מיהו הטניסאי החדש בחייה של הסיסטר הצעירה מראשל"צ? צוקרמן התאמן שנים תחת דודי סלע, סיים תואר ראשון באוניברסיטה ב-LA ומתגורר כיום בלב תל אביב. יש לו כלבה שהוא ממש אוהב ושני אחים כשכולם כולל כולם קיבלו את הגנים התימנים המשובחים. החצי השני של ספיר כבר עוקב אחרי כל המשפחה באינסטגרם כך שנראה שזה הולך למקום חיובי בהחלט, וכעת המדור נכנס לסטטוס "ממתינה" לתמונה משותפת ראשונה של מיס אלחמיסטר ומר צוקרמן. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי