קורצקי: "הצבתי רף גבוה". חזנוולד: "לא אמכור כליה בשביל לבנות סגל"

המאמן שסיים את תפקידו בהפועל רמת גן התראיין לתוכנית הספורט של 103fm והתייחס לסיבות לפרידה: "נבהלו ממני". יו"ר הקבוצה סיפר: "הציפיות שלו היו גבוהות מאוד, הוא לא קיבל בהבנה דרישות לגבי רכש"

קבוצות: הפועל רמת גן
(גודל טקסט)

העונה החולפת בהפועל רמת גן הייתה מטלטלת בליגה הלאומית. זה התחיל מהפיטורים של אורי גוטמן באמצע העונה אחרי רצף משחקים שלילי, המשיך עם מינויו של מנחם קורצקי שסיים עם הקבוצה במקום ה-11 בפלייאוף התחתון והמשיך לסיום תפקידו של קורצקי ב"הסכמה הדדית" אחרי חמישה חודשים בלבד על הקווים, כשאיציק ברוך מונה במקומו. בתוכנית הספורט של 103fm, סיפר קורצקי על הסיבות לעזיבתו והתוכניות לעתידו המקצועי.

"אני חושב שנבהלו ממני, לטעמי הצבתי רף גבוה מדי וזה הבהיל אותם", אמר קורצקי. "אני חשבתי שחייבים לקחת עוד צעד קדימה ולבנות קבוצה תחרותית. הפועל רמת גן זה לא עוד מועדון, חד משמעית אמרתי שחייבים לשאוף להתמודד על עלייה לליגת העל. ההתנהלות בסיום העונה לא הייתה טובה, לא הצלחנו להחתים שחקנים ולא ידענו איך תהיה ההכנה. קיוויתי שנוכל לבנות קבוצה טובה כי יש בסיס טוב, שנוכל לפחות להתמודד על עלייה".

קורצקי סיים ושיתף לגבי עתידו: "אני אחכה לקבוצה המתאימה, מאוד רעב לאמן. מאוד רציתי לפתוח את העונה ולבנות כמו כמו שאני מבין ולעשות עונה טובה. זה לא הלך ואחכה בסבלנות לזמן הנכון".

בנוסף לקורצקי, גם יו"ר הפועל רמת גן, עינב חזנוולד, התפנה להציג את הצד של המועדון מול המאמן, ושיתף לגבי העונה הקרובה של הקבוצה: "הציפיות של קורצקי היו גבוהות מאוד. יש לי עכשיו מאמן שאני יכול לומר לו שאפשר להביא שחקנים בסכום מסוים והוא יקבל את זה בהבנה, קורצקי לא קיבל את זה בהבנה. אני לא אמכור כליה כדי שיהיה פה סגל של שישה מיליון שקלים".

עוד אמר חזנוולד: "הציפיות של כולם זה שהמועדון ירוץ בצמרת. לא מבינים שזה נס שאנחנו קיימים בכלל. כולם חושבים שהפועל רמת גן זו אימפריה גדולה. שנים רמת גן הייתה בפירוקים, מינוסים, חקירות משטרה. שנה הבאה? יותר מלשרוד, אני מבטיח פלייאוף עליון".

עוד באותו נושא: 103FM, הפועל רמת גן, מנחם קורצקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי