נחיתה כואבת: מכבי ראשל"צ הפסידה 88:73 להפועל ירושלים

אחרי הניצחון על מכבי ת"א, הכתומים נכנעו למחזיקת הגביע בפעם הרביעית העונה במשחק בו ההפרש הגיע ל-25 בשיאו. הולנד בלט בשורות המנצחת עם 18 נקודות

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הורידה את מכבי ראשון לציון לקרקע. אחרי שהכתומים גברו על מכבי תל אביב ביום חמישי האחרון, הערב (ראשון) מחזיקת הגביע השלימה סוויפ עליהם בעונה הסדירה עם ניצחון מוחץ 73:88, ללא תמיר בלאט שקיבל מנוחה במסגרת ניהול העומסים בקבוצה מהבירה.

הפתיחה הייתה שייכת דווקא למארחת, שלמרות חסרונו של אלכס המילטון ברחה ליתרון 8:17, אלא שהאורחים התעשתו מהר וסגרו את הרבע הראשון בריצת 0:18. מבול שלשות של האדומים באמצע הרבע השני פתח פער של 21 נקודות והפך את המחצית השנייה לגארבג' טיים. ראשון לציון מזערה נזקים בדקות הסיום אחרי שההפרש טיפס בשיאו ל-25, אך לא מנעה הפסד כואב.

ביום חמישי הקרוב, עודד קטש ושחקניו יארחו את מכבי תל אביב בתקווה לנקום על ההפסד בשבוע שעבר, בעוד הכתומים יארחו את הפועל חולון.

קלעו למכבי ראשון לציון: זאק הנקינס 17, נועם דוברת 14, נמרוד טישמן 10, דיאנג'לו האריסון 8, אדם אריאל 5, נועם אביבי, דריל מונרו ועוז בלייזר 4 כ"א, ניב בלול 3, טל פלד וחן כלפון 2 כ"א.

קלעו להפועל ירושלים: ג'ון הולנד 18, נמרוד לוי 13, בר טימור 12, ג'רמי פארגו 11 (7 אסיסטים), עידן זלמנסון וג'יימס פלדין 8 כ"א, גיא דותן 7, עמנואל טרי 6, סולימאן בריימו 5.

ירדו לקרקע | עודד קרני
משחק טוב של הגארד הצעיר לא הספיק מול ההופעה של הפורוורד | עודד קרני
ניצחון נוסף למחזיקת גביע המדינה | עודד קרני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי