יעקב בוזגלו: "גם כשהבנים שלי לא משחקים, מצפים שהם יכבשו"

מאור בוזגלו | אודי ציטיאט

אביו של אלמוג ומאור סיכם את העונה של השניים ברדיו 103FM: "הם גרמו לציפיות גבוהות ובצדק, אבל מאמין שהכל יהיה בסדר". על העונה של מכבי ת"א: "היום מאמנים מעדיפים 'חיילים' במקום שחקנים טכניים"

(גודל טקסט)

עונת 2019/20 לפחות מבחינה מקצועית, לא הטיבה עם משפחת בוזגלו. מאור ואלמוג סבלו שוב מפציעות רבות במדי הפועל תל אביב והפועל חיפה בהתאמה וכבשו יחדיו ארבע שערים משותפים בליגה. הערב (רביעי) דיבר יעקב בוזגלו על בניו בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ולאחר מכן התייחס גם לאליפות המרשימה של מכבי תל אביב והבעיה של הכדורגל הישראלי.

מצבו של מאור בוזגלו: "מאור עשה בדיקה מצאו אצלו קרע קטן במיניסקוס אבל אני מאמין שבטיפול שמרני הוא יחלים. הוא צריך קודם כל לנוח ורק אחר כך, אבל יהיה בסדר. הוא בדק את עצמו טוב מאוד. מקווה שהוא ייצא מזה".

העונה הזאת לא הייתה מוצלחת למשפחה: "אני מסכים, בסך הכל היו הרבה מאוד דברים. גם אלמוג חזר מפציעה וגם מאור חלה במחלקת הנשיקה, ומהבנים שלי תמיד דורשים שהם ייכבשו גם שהם לא משחקים, אבל זה בסדר הם הרגילו אותנו לזה".

אלמוג בוזגלו | מאור אלקסלסי

ההצלחה של מכבי תל אביב: "מכבי תל אביב זה מועדון גדול ומסודר עם תקציב ויש כבוד לשחקנים ואסור לשכוח שהם הרבה זמן ביחד והשלד שלהם החזיק הרבה זמן וברגע שיש לך קבוצה מגובשת כולם מרגישים שווה מול שווים וזה תענוג, כך גם היה בבאר שבע שמאור שיחק בה".

איביץ' הגדיל את הרוטציה: "מה שאנחנו התרגלנו לראות שיש בין 11-15 שחקנים גג שמשחקים בעונה. אני לא אהבתי את הדרך של איביץ' בעונה הראשונה כי גם אם שחקן כובש צמד, שבוע אחרי הוא ישב ביציע. אתה רואה שהוא עושה את זה שנתיים רצופות וזה הולך לו ואולי זה מה שצריך לעשות היום. היום מאמנים מחפשים 'חיילים' במקום שחקנים טכניים ואם אתה כזה, יש לך מקום בקבוצת כדורגל".

החלוקה לפלייאוף: "אני מניתי תוכנית וישבתי עם חסון עוד שהוא היה במנהלת וגם עם לוזון וראיתי כיצד יהיה אפשר לעשות ליגה הרבה יותר מעניינת, אבל תוכניות מגירה יש הרבה לצערי. מה שהיה מיוחד בה שביקשתי לבטל את הליגה הלאומית ולעשות 20 קבוצות, עם סיבוב אחד ואז קובעים פלייאוף עליון ותחתון – וזה נותן לך ליגה פי 100 יותר מעניינת ובסיבוב הראשון הקבוצה זוכה בגביע הטוטו".

ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

הבעיה של הכדורגל הישראלי: "בסך הכל יש רק אינטרסים כלכליים וזה בכל העולם. לא רק בישראל יש קורונה וכשפה מתעסקים בקיצוצים, באירופה מחלקים מאות אלפי יורו. הרבה היו רוצים להיכנס לכדורגל אם לא היו כל כך הרבה קומבינות. אני מזכיר לך שהקורונה החלה עם איומים – מי שלא יסכים לקצץ ב-50% נוציא אותו לחל"ת. אבל צריך לזכות שכדורגלנים מחזיקים כל כך הרבה משפחות ומזלזלים בשחקן כאילו הוא אחרון האנשים שתסכים להכניס אותו הביתה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי